Trebarnsmamma30 Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Litt rar overskrift, men:) Yngste broren min på 19 har hatt dame i snart 2 år nå, de bor hver for seg da siden de er ganske unge (begge bor hjemme).. jeg kjenner henne ikke noe særlig, truffet henne noen få ganger når jeg er hjemme hos mamma.. men de var i bryllupet vårt i sommer:) Men hadde dere kjøpt julegave til begge, eller ventet til de event flytter sammen? Har bare kjøpt til han før..
Gjest Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Kjøp til begge to; hver sin gave.. Hun vil sikkert sette pris på gavekort på klesbutikk eller noe.
Vårunge08 Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Nei. Jeg hadde ikke kjøpt til henne. Vi kommer ikke til å kjøpe til min stedatters kjæreste heller (17-åringer). Tror ikke han beregner å kjøpe til svigerfar og svigermor og hennes søsken heller )
Beama Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Jeg kjøper en liten ting til min brors kjæreste=) Syntes det bare er koselig. Men er jo ikke snakke om en kostbar gave. Til bursdagen fikk hun ett søtt smykke, kostet 129 kr på gullsmeden. Så blir nok en ting til rundt den prisen til jul og=)
mammaen til Luca Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Skal kjæresten feir jul sammen med dere, så hadde jeg nok kjøpt en liten ting. Men feirer hun jul hos sin familie, og din bror sammen med dere, så hadde jeg nok ikke kjøpt noen gave. Da hadde det nok bare blitt et hyggelig julekort istedenfor.
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Jeg har alltid kjøpt en liten ting til mine søskens kjærester opp igjennom årene,jeg mener etter at de ble litt eldre assa...fra 16/17 og oppover..... syns det er hyggelig jeg!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Husker fortsatt at jeg ble så glad for den lille pakken jeg fikk av mine exsvigers første julen jeg var sammen med han. Var da 19 år og de passet alltid på at både hans søsken og de ga en liten gave (sånn type en juletrekule, kostet kanskje 20kr eller noe;) til både bursdag og jul alle de 5 årene vi var sammen. Så jeg hadde garantert kjøpt en liten gave. et par øredobber eller noe annet smått som en liten hilsen.. Men lever fortsatt med mottoet: det er tanken som teller;)
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Jeg skal kjøpe til kjæresten til min lillebror, de er begge 19. De bor ikke sammen og feirer jul hver for seg men de er tross alt sammen på 5. året, lenger enn jeg har vært sammen med mannen min. Så da ser jeg på henne som familie:-)Så hun får gave i samme prisklasse som lillebror!! Siden de har vært sammen et par år ville jeg gitt gave, noe annet om de bare hadde vært kjærester noen måneder. Du kan jo bare kjøpe en liten ting!
Linaria Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Med mindre de bor sammen eller hun skal feire jul med dere, ville jeg droppet å gi gave til henne. Hvertfall når du ikke kjenner henne noe særlig. Når/hvis de flytter sammen, synes jeg godt at man kan gi dem en fellesgave forresten. Det er så mye hus-ting nyetablerte trenger. Sengetøy, mixmaster etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå