Gå til innhold

flere som har magen langt nede?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 35 og magen min har aldri vært høyt oppe.. hvis den synker nå, så nærmer den seg knærne! hahaha..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler at min ligger litt langt nede, men jeg vet ikke om det er normalt. min skal jo stige litt enda før den er på toppen. jeg er i uke 32.

Skrevet

Her har magen sunket helt ned, og barnets hode har festet seg. Det skjedde for ca 4 uker siden. Er nå i uke33,

Skrevet

Jeg bærer også veldig lavt. Jordmor (vel og merke første gang hun så meg) sa magen min hadde sunket masse, men jeg har ikke merket noen ting. Er 37+0 i dag..

 

Hvis vi skal tro gamle damer, i dette tilfellet min bestemor, så er det en fin ting å bære tungt og langt ned. Slik bar hun sine og hadde lette og raske fødsler, bare å løfte på en for som hun sa:) Sikkert ikke noe vitenskapelig hold i dette, men godt å ha noe å tro på:)

Skrevet

Jeg vet ikke hva som regnes som lavt jeg..var en som sa til meg at jeg hadde lav mage, men jeg føler egentlig ikke på det selv. Ser jo selvsagt forskjell fra venninnen min, som kan bruke normale bukser og bare lukke dem under magen... Magen hennes er diger, men så høyt oppe at gravidbukser ikke er et behov...

Har bilde, så hvis noen vil titte og informere om de synes magen min er lav eller ei, blir jeg glad? :D

Skrevet

Min har også vært lav hele veien... er i uke 33 nå. Har hørt at den ofte vil ligge langt nede om man er høy selv, vet ikke om dette stemmer jeg, men jeg er hvertfall 1.76:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...