Gå til innhold

Hjelp....jeg har sopp i underlivet som IKKE GIR SEG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre? (Bortsett fra å kanskje komme meg til legen...)

Jeg er på tredje stikkpille og salve-kur på en drøy uke. I dag er det helt for jæ... igjen! Jeg drikker Biola, har begynt å ta noen melkesyrebakterier.

Andre tips?

Jeg har startet med noen Ginseng-tabletter, men det kan man vel ikke få sopp i underlivet av....??

Veldig takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å "sprøyt" oppi Youghurt naturell, gammelt kjerring råd. Skal vist fungere....

Skrevet

Er det ikke slik at man skal unngå sukker?

Unngår trange bukser, bruke undertøy som puster.

Og skape et surt miljø i kroppen har jeg hørt om skal hjelpe også..

Skrevet

hva vasker du deg med? jeg hadde det sammenhengende i en månede da jeg brukte en slags underlivssåpe-olje jeg kjøpte på apoteket. usj. skjønte ikke at det var såpen før helt på slutten.. da ble jeg irritert.

Skrevet

kutte ut stringtruser. kun bomullstruser.

og ligg uten truse om natta.........

små grep som hjalp kusina mi!!!

Skrevet

Jeg hadde samme problemet og fikk til slutt en kur hos legen. Det var 2 tabletter som skulle svelges, en til meg og en til mannen min. Dette tok knekken på det og har ikke hatt det siden. Husker ikke hva det het. Slapp smøring og stikkpiller. Legen mente at noen rett og slett ble immun mot canesten.

Skrevet

er du sikker på at det er sopp...??? jeg trodde jeg også hadde det og tok canesten kur på canesten kur osv. og ingen funka...dro til legen og han tok en gu for å utelukke en annen bakterie som har samme symptomene som sopp...det var heller ikke det... men det viste seg at helt plutselig ut av det blå har jeg begynt å reagere på minipilla (ceracet) så ta deg en tur til legen eller prøv å slutt på pilla en periode(hvis du bruker den da) og se om det blir bedre....:o)

lykke til...uff det er forferdelig når det står på....hehe...;o)

Skrevet

Diflucan du fikk sikkert.. Har tatt noen slike kurer jeg også, men har vist blitt imun mot alt av slike kurer. Går med konstat sopp jeg. Nå sist fikk jeg fotsoppsalve som jeg skulle smøre 3 ganger daglig i 4 uker!! Hvem orker det da? Skikkelig ekkelt å gå med musa innsmurt i krem dagen lang synes jeg

Skrevet

Bland en del eddik og ti deler vann i en kopp. Vask deg nedentil med bommulpads som du dypper i blandingen en fire fem ganger daglig. Utrulig bra kjerringråd mot sopp.

Skrevet

Du kan få en pille fra legen om du ikke blir kvitt det! Som du tar oralt altså. Jeg fikk det en gang og det var supert. Hadde slitt lenge den gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...