Trebarnsmamma30 Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Vi kjøper til ca 15 stk +, kjøper noen av gavene i lag da som til f.eks besteforeldre.. men blir endel. Og flere blir det vel etterhvert tenker jeg..
Snart til to Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Vi kjøper kun gaver til barna i familien, og selvfølgelig besteforeldre.
Beama Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 ehhh.. har sluttet å telle=P men blir rundt 45 stk. Kjekt med stor familie helt til julegavene skal handles...
Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Vi kjøper til foreldrene våre, nieser/nevøer (ikke til foreldrene deres som er søsken til sambo) til min søster (hun har ikke barn), jeg kjøper til to venninner + min kjære da selvsagt!
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 13 nevøer og nieser, 2 "nevøer og nieser", 4 foreldre, 6 søsken med partner, 3 barn av venner, 2 venner, 1 eget barn, 2 til hverandre, pluss 3 ekstra som vi skal feire jul sammen med i år. Det ble...... 36 gaver? Oi det var jo en del. Hmmmmm, jul al 'a bankerott? Kjekt med halv skatt i desember.
Niem og Patrick Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Det blir en hel del.. hehe Min familie: Mamma, pappa, søster/svoger, bror, farmor, mormor/morfar, guddattera mi + noen småting til hennes 3 søstre. Hans familie: mor/stefar, pappa, søster/svoger, 2 onkelunger. Venner osv: 5 veninner av meg, sambos bestekompis, 3 barn jeg har passet på. Hmm..kommer ikke på flere i farten hvertfall:)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Jeg kjøper til barna til begge fetterene mine, fordi min tante og onkel begge er døde, så de har litt lite familie og får ikke så mye. Det er tilsammen seks barn. I tillegg kjøper jeg til min nærmeste familie; mamma,pappa og søster+samboeren hennes. Kjøper også til min kusine og hennes samboer. Til tanter og onkler pleier vi å gi hjemmelaget julenam på pene glass, og kanskje en flaske med noe godt til.. Til venner gir jeg bare hjemmelaget snæx. Kjøper også en liten ting til barn av venninner, synes det er hyggelig. Og så kjøper jeg selvfølgelig til min kjære! =) På sambo sin sidegir vi til bror m. kone, og deres to barn, samt mammaen til sambo, og mormor.
Fruen i huset Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 27 er den nærmeste familien på begge sider inkl tantebarn ... Så kommer besteforeldre i tillegg Og hverandre da!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 ca 30 gaver.... Mye gaver men så får man jo også gaver tilbake fra de fleste ;-)
Suprise! Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Tror det ble en plass mellom 40-50 gaver i år,har ikke heeelt tellingen akkurat nå;p Glad jeg startet tidlig!
Gjest Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 Jeg skal gi 6 stk gaver. Noen av de er fellesgave som feks til mamma og stefaren min og de andre sett med foreldre vi har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå