Gå til innhold

noen helsepersonell hær?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan gi meg et svar på hvorfor ikkje enterotabeletter skal deles?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En grunn til at noen tabletter ikke skal deles er at de er laga sånn på utsiden av tabletten at de ikke skal løses opp så fort. Noen tabletter skal ikke løses opp før de når tynntarmen f eks.

Skrevet

Tusen takk:) sitter å gjør oppgaver til prøva på med.kurs:P ikke lett å huske alt

Skrevet

Om dei deles blir enten innholdet ødelagt før det kommer til virkestedet eller kan skade spiserør, magesekk...............mens depotabletter ikkje skal knuses pga da får en for stor dose... var det ikkje slik?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...