Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Noen som kan gi meg et svar på hvorfor ikkje enterotabeletter skal deles?
Matildesnusk + lille ups Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 En grunn til at noen tabletter ikke skal deles er at de er laga sånn på utsiden av tabletten at de ikke skal løses opp så fort. Noen tabletter skal ikke løses opp før de når tynntarmen f eks.
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 Tusen takk:) sitter å gjør oppgaver til prøva på med.kurs:P ikke lett å huske alt
Bea har snart 4 barn? Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Om dei deles blir enten innholdet ødelagt før det kommer til virkestedet eller kan skade spiserør, magesekk...............mens depotabletter ikkje skal knuses pga da får en for stor dose... var det ikkje slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå