Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Om jeg på f.eks. internettsider høyreklikker og tar copy image eller save image ol. og lagrer på maskinen så funker dette jo vanligvis bra. men siste 2 ukene eller noe så blir det ikke lagret. Hva er galt?
* 5 om dagen * Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 da må du nok gå til verktøy, og alternativer for internett, og gå på avansert.tror du må se om det er noen forandringer.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 hmm, ikke noe annerledes der ser de tut til.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2007 ingen som har peil?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 hjeeelp .. ingen?
EnUndreneMor Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 kan hende du har kommet borti en innstilling som gjør at det blir lagt en anne plass;)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2007 men jeg krysser jo av for hvor det skal lagres, men jeg har søkt gjennom hele maskina og det er altså ikke der.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2007 Noen her nå som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå