Gå til innhold

Hva er galt med datamaskina?? :-/


Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg på f.eks. internettsider høyreklikker og tar copy image eller save image ol. og lagrer på maskinen så funker dette jo vanligvis bra.

men siste 2 ukene eller noe så blir det ikke lagret.

 

Hva er galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da må du nok gå til verktøy, og alternativer for internett, og gå på avansert.tror du må se om det er noen forandringer.

Skrevet

hmm, ikke noe annerledes der ser de tut til.

Skrevet

ingen som har peil?

 

Skrevet

hjeeelp .. ingen?

Skrevet

kan hende du har kommet borti en innstilling som gjør at det blir lagt en anne plass;)

Skrevet

men jeg krysser jo av for hvor det skal lagres, men jeg har søkt gjennom hele maskina og det er altså ikke der.

Skrevet

Noen her nå som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...