Gå til innhold

Herregud....er den brekt tro....går det ann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mista et tungt glass fat på stortåa mi med kanten rett på det ytterste leddet.Det er så sinnsykt vondt.Tåa er blå og hoven:o(

Men er vel ikke vits i å dra til legen.....får vel ikke gjort no med det alikevel....eller??

Kløna sjøl vettu!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får dessverre ikke gjort noe med sånt, nei. Men det er horribelt vondt, det er sant-

Skrevet

sikkert en brist. ikke noe å gjøre med. men burde jo gå til legen i morgen hvis det fortsetter å være vondt. kan jo hende du må ha noe annet enn paracet.

Skrevet

Var det jeg tenkte.Har pinex forte jeg kan ta for natten.

Min store frykt er å miste neglen.....Det er ekkelt det:o((

Jaja...får humpe rundt her jeg da,hehe.

Med vond tå og herpa øye!!!!!!!!!

Skrevet

Hører ondt ut.

Om stortåa er brekt gjør de ikke noe, men det kan være greit å finne det ut.

Om du har brudd i stortåa må du blandt annet bruke sko med harde såler for å forhindre arthrose i brudd område..

Gjør det vondt når du presser innover på tåa, banker på tuppen av tåa?

Mindre vondt når du trekker i tåa?

Skrevet

Banker veldig ja.Klarer å "løfte" den,men ikke å presse den nedover liksom.Klarer ikke å trå rett på foten.....Å trekke i tåa tør jeg ikke prøve akkurat nå,hehe.

Skrevet

uff...det er vondt ja...

jeg var klønete en sommer ,og klemte tåa mi i verandadøra, og den var vond lenge etter på. til slutt mista jeg neglen...men kom ut en fin ny negl da :-)))))

er nok ikke noe å gjøre med, det tar sin tid det....

Skrevet

Kan være greit å få tatt et bilde. Jeg sparket til ytterdøra i fjor sommer og det viste seg at den var brekt av på 3 steder. Fikk gips opp til kne i 1 uke og nederst på foten i 3 uker til. Ble en lang sommer på krykker.

Skrevet

Jeg tror temmelig hemmelig mente at du skulle banke på tåen, altså banke på den fra tuppen og inn mot foten. Det gjør nemlig veldig vondt da, hvis den er brekt... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...