Gå til innhold

Hvor mye handler dere julegaver for til nieser/nevøer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer jeg på.. jeg synes det er så voldsomt hysteri angående store og flotte, dyreste, beste gaver etc. Unger får jo så syykt mange gaver også, vil jo drukne i mengden blant alt de får! De hiver seg gjerne over pakkene også?

Hvor mye handler dere for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har pleid å handle for ca. 250 kr. Men denne gangen fant vi så mye fint til jentene at det ble nesten 400 på dem hver.. Og det ble alt for mye.... Men ser dem veldig djelden da de bor et annet sted i landet.. Har 2 nieser og 2 nevøer..

Skrevet

300 kr til hver av de. Men foreløbig er det bare 2 av de=)

Men ser for meg att når det en gang kommer flere.. så kommer det MANGE flere tantebarn.. (har 5 søsken som ikke har barn enda) Så da kommer jeg nok til å gi litt mindre.

Skrevet

*Ikke djelden, men sjelden*

Skrevet

Er jo som dere sier over her, stor forskjell på hvor mange barn også.. det er sant. Pengene flyr. Et år kjøpte vi gyngehest i tre (håndlaget) til et av barna; nå har søsken kommet til, og vi har totalt fire å gi til.

Har kjøpt følgende til barna i år:

Gutt: kikkert (fra fotobutikk)

Gutt: lekebiler

Jente: Barbie + 2 barbieunger

Jente: Puslespill + bok

Skrevet

eg har 11 nieser og nevøer, alle er på hans side, enda det er ikke noee tenker over, di er nå mine og. eg har ikke råd til å kjøpe mer enn en hundrings til hver , det blir da tilsammen 1100 kroner. pluss at bde eg og gemalen har mange søsken

Skrevet

Jeg gir ca 350,- hver til mine 2 tantebarn.

Mannen gir for ca 200,- hver til sine 6 onkel-unger.

Minsker nok dess flere det blir :o)

Skrevet

Nå er begge 16 år, så vi gir for ca 300,-/500,-

Skal sies at vi sjeldent ser de, så da bruker vi å gi litt ekstra :o)

Skrevet

150-200kr, men finner jeg en fin gave rimeligere, kjøper jeg heller den. Er ikke så nøye på at det blir helt likt til alle, bare det virker som om det er det :D

Skrevet

Jeg merker at jeg gir veldig mye egentlig. Men jeg har bare en nevø som er 9 mnd, og ikke spesiellt stor familie, så jeg synes det er sååå gøy å skjemme han litt bort...

Har kjøpt en jakke som kostet 600, også har vi tenkt å kjøpe en slags gynge-motorsykkel som koster 800. Men det er jo bare han, hvis det blir flere en gang,så kommer vi til å gi for mindre...

Skrevet

100-200.. er ikke kjip,men har 7 tanteunger..

Skrevet

Har akkurat regnet over at alt i alt med gaver og annet innkjøp til jul så går det 20 000.

Nevøer og nieser ca 100 på hver(15 stk)

Nu skal det sies at vi setter av ca 5000 til mat og annet for de 2 ukene fra 22/12 - 3/1 i tillegg får ungene våre ca gaver for 8500

Huttetu :-(

Skrevet

Vi har vært nødt til å legge oss på omtrent 100 kroner, vi har 13 tante/onkel barn til sammen, samt to til som vi er adopterte tante og onkel for. Har i tillegg satt grensen for gave på 18 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...