kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Blir 20 mnd mellom mine 2 så har funnet ut at jeg trenger det. Men er jo sååååå mangen og velge mellom...
Snart til to Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Har dessverre ikke noe svar, men slenger meg på spørsmålet ditt. våre barn vil det bli 23 mnd mellom.
-mai06&mai08- Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Det lurer jeg også på Eller holder det med søkenbrett?
Beama Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Jeg får 25 mnd. mellom mine. Og jeg går for søskenbrett og evtuentelt søskensete. Men hvis jeg skulle hatt tvillingvogn så har jeg hørt mye godt om emmaljunga twin cerox (tror det er det den heter) Phil og ted sin har jeg og hørt mye bra om=)
Brummeline3barnsmor Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Jeg får også 20 mnd mellom mine å satser på carena sin nye vogn som kommer ut i januar....der kan jeg ha vanlig hardbag mot meg til babyen og sportsvogndel som vender fra meg til eldstemann.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Den OTH søskenvarianten virker kjempekjekk! Aner ikke hvor og hvordan man får tak i den men sett mange mange søsken ute i denne. Da sitter de siden av hverandre, eller babyen har bag og søskenet sitter utovervendt og kan følge med på veien. Har trillet mange mange turer med den vanlige tvillingvogna til OTH og ble helfrelst etter å ha trillet rundt på en tuuuung vanlig 4hjuling for tvillinger. Den er lett å legge sammen, smal nok til å gå til og med i enkelte rulletrapper, mellom butikkalarmer på Rimi osv.. (bredere enn vanlig seff, men bra utnyttet plass). I tillegg veier den veldig lite totalt sett, kan ha stooort svinghjul forran (som kan trilles på snø om man låser den uten problemer).. Knallgod vogn. Desverre litt dyr.. Men selges jo utrolig mange av den også så noe er det nok med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå