På vei igjen? Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Når dere ventet mensen, når på dagen pleide dere å få den? Jeg skal ha den i dag men håper den ikke kommer, foreløpig har den ikke latt høre på seg, men har litt muringer innimellom og litt frysete innimellom...
Adriansmor med tulla Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Viss du stresser og kaver og tenker mye på om du er gravid eller ikke.... tar det lengre tid før den kommer åsså... slapp av å tenk på andre ting hilsen ei som brukte nesten 3 år på å bli gravid.. jeg sluttet å teste å kjenne etter de siste par mnd før jeg ble gravid.... og da klaffet det når vi minst ventet d....
På vei igjen? Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 jeg vet jeg har hatt eggløsning for det var i forrige uke, mensen blir vel ikke utsatt så lenge man har hatt eggløsning, er vel kun når man venter eggløsning og stresser kroppen gjør slik at mensen blir forsinket. Dessuten så har jeg disse symptomene som jeg hadde en gang jeg var gravid.
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Jeg har det også som henne over, men har jeg har også trodd jeg har vært gravid og tatt gravid test og når de var negativ kom mensen... .min mens kommer som regel om kvelden , natten. Lkke til
På vei igjen? Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 Jeg har gjerne vært forsinket en uke eller to uten å være gravid de siste 3-4 månedene men det er fordi jeg bruker medisin som kan utsette mensen, men har ikke vært forsinket så lenge som jeg er nå, altså over 2 uker hvis jeg ikke får mensen i dag. Hvis jeg er gravid har jeg kun vært gravid i 1 uke og da er det vel fortidlig å teste=?
Babyønske �� Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Jeg skjønner ikke helt hvordan du er 14 dager forsinket med mensen hvis du hadde eggløsning for en uke siden. Mensen kommer da 14 dager(+/- et par dager) ETTER eggløsningen
På vei igjen? Skrevet 17. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2007 Første dag i siste menstruasjon var kanskje 6 oktober, hadde jeg hatt en vanlig syklus på feks 30 dager betyr det at jeg skulle hatt mensen for 2 uker siden, det betyr forsinket mens. Hvis jeg skal tolke kroppen min sine symptomer så hadde jeg eggløsning 5 uker etter siste menstruasjon, hvis du har rett så får jeg mensen eller finner ut om jeg er gravid om 1 uke og da er jeg hele 3 uker siden jeg skulkle hatt mensen siden første dsag i siste menstruasjon var 6 oktober. Tok test 30 oktober som var negativ med en test som het Aco, noen som har vært ute for den?
Babyønske �� Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Jeg har vel rett i den forstand at er mensen "forsinket" er det perioden før eggløsningen som har vært forlenget, og ikke den etter, for den er så og si alltid på rundt 14 dager. Jeg kjenner ikke til den testen du nevner. Men det er ikke annet å gjøre enn å teste igjen om en ukes tid, om ikke mensen dukker opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå