Gå til innhold

plutselig ingen spark!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 27 nå.Og har kjent tydelige spark hver eneste dag siden uke22.Spesielt etter jeg har spist middag ellr noe godteri har den lille pleid å sparke så hele magen rister.

Plutselig igår kjente jeg ikke de vanlige sparkene (om morgenen,middagtid osv) Ringte legevakt på kvelden og fikk råd om å drikke en halvliter cola(gi babyen sukkersjokk) og ligge på rygg en halv time. Jeg gjorde det og lå nesten en time og kjente ingenting!

Vi dro da til legevakt,og der fant han normal hjerteslag.

Ble litt beroliget da,men nå er jeg bekymret igjen for har fortsatt ikke kjent noe idag heller!

Noen som har opplevd samme?Vet noe om dette?

Kan det være at babyen har snudd seg ned i bekkenet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ofte at barnet mitt også bryter det vanlige sparkemønstret og skremmer mor for å si det slik:) Men de sier jo at dette er normalt, og at det faktisk ikke skal vekke oppsikt før det har gått 6uker med forandret adferd. IKKE at jeg hadde klart å slappet av i 6uker om den lille hadde sluttet å sparke.

Men du hørte normale hjerteslag, det må være hærlig. Slapp av og ikke vent på sparka du, da kommer de:)

Skrevet

Jeg er og i uke 27, og har kjent lite de siste dagene. Men har kjent bittelitt, da, og det er forsåvidt nok til at jeg ikke blir stressa. Men jeg har morkaka foran, og derfor kjenner jeg bare når han sparker "utenfor" denne, og ikke midt på magen. Tenker at han kanskje har sparket mer mot morkaka de siste dagene, sånn at jeg kjenner mindre??? Vet ikke om din ligger foran og??

Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg er også i uke 27 og har det på samme måten. Snuppa mi var veldig aktiv frem til torsdag, men siden torsdag har hun knapt nok gitt fra seg et lite dult. Tror det skyldes at hun har snudd seg og ligger og sparker inn mot ryggen istedenfor ut mot magen.

Vet det er normalt, men blir likevel bekymret de dagene hvor jeg nesten ikke kjenner henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...