Gå til innhold

hvis dere fikk velge en annen utdannelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ville dere blitt da.........????

Jeg er utdannet hudpleier, men har de siste åra jobbet i helsevesenet. blir utdannet den nye typen hjelpepleier i løpet av neste år. Er fast ansatt i hjemmesykepleien.

Jeg sliter med betennelse i begge bena, så legen min har snakket om yrkesretta attføring på sikt hvis det ikke gir seg...........

Har da lyst til å ta utdannelse som sosionom. jobbe enten i barnevernte eller med rusmisbrukere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber som lærer på ungdomsskolen, og det er ganske intenst. Ville heller blitt noe fredlig som blomsterdekoratør eller lignende ;-)

Skrevet

Psykolog eller politi. Fordi jeg kunne jobbet innenfor noe av det samme som jeg allerede gjør og trives med. Og så er jeg kul i uniform.

Skrevet

Hahaha. Jeg vet ikke helt. For tiden er jeg fornøyd med utdannelsen. Men må nok spe på med litt mer "tall" og slikt.

Skrevet

Er norsklærer for innvandrere nå. Kunne tenkt meg å jobbe som møbelsnekker hvis jeg skulle gjort noe annet, skjønt det ikke er mye penger å hente i det.

Skrevet

Jeg er godt fornøyd med psykologistudiet, men hvis jeg måtte velge noe annet så hadde det blitt medisin. Jeg syns biologidelen av psykologistudiet er kjempe spennende.

Skrevet

Noe mer konkret som det var stor etterspørsel etter:) Kanskje noe med økonomi for å være praktisk.

Skrevet

Da kunne jeg tenkt meg og vært psykolog.

Skrevet

Jeg er førskolelærer nå og kjempefornøyd med det. Hvis jeg skulle valgt noe annet ville jeg blitt jordmor.

Skrevet

Jeg er fornøyd med min utdannelse. Jeg er sykepleier. Men hadde jeg måtte velge noe annet hadde jeg valgt fysioterapeut eller lærer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...