to ganske tette og helt ferdig Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jeg har ei lita snuppe på 15 mnd, i april får hun en lillesøster eller lillebror. Dette gleder vi oss masse til. MEN hvordan løser dere som har to tette det rent praktisk. Mini skal i BH på morgenen, babyen skal sikkert ha mat, stell osv amming ja for å si hele runda!!! Snuppa mi er jo ikke så gammel at hun klarer alt selv, mannen min jobber som sykepleier og har pendlevei så der er det ikke så my og hente når han har tidligvakter.... Dere med erfaring med to tette del det med meg praktiske råd og tips....
Gjest Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Hehe...det er travelt som f....men med gode rutiner så går det fint, det Men for din egen del...spis sunt, prøv å få masse søvn, senk kravene til hvordan alt skal se ut osv... Vanskelig å gi noen andre tips, en må bare finne sin egen måte..
to ganske tette og helt ferdig Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 skjønner at det kommer til å bli travelt, derfor trenger jeg noen som har rutiner som funker.... gleder meg, men kjenner jeg blir litt stresset
Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Skjønner det...men det kommer av seg selv hos dere også. Vanskelig å gi råd, alle barn og familier fungerer forskjellig. Har mannen din litt fri like etter fødselen? Håper da det, så får dere en mykest mulig start Jeg tar det veldig rolig på morgenen. Alle skal ha sitt før vi går til barnehagen. Så min sønn er sjelden der før klokka 10.00. Da jeg kom hjem så er det mating, stell og avslapning for mor og barn. Etterhvert begynte jeg å dra på trening og lot babyen sove i barnepassen. Så er det lunch, litt husarbeid og klargjøring av middag. Så pleier jeg å henter sønnen min i barnehagen igjen. Middagen lager jeg, og tar det husarbeide som faller seg sånn. Men lar det aldri blir stress og mas av det. Man må nesten la babyen "bo" seg litt inn i huset. Etter en stund har du glemt hvordan ting var før
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Min mann var hjemme 4 uker etter fødsel. Og så har jeg tatt meg av begge selv. Og d går strålende.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Kan jo levere elste i barnehagen etter frokosten???? Jeg stellte begge 2 begge elste fikk frokost minsten pupp. Byttet bleie og gikk i barnehagen. Var i barnehagen 9.30. for da var de andre ferdig med froksot. Barnehagen sa det var helt ok å komme senere. Det er jo en løsning for en liten periode da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå