Gå til innhold

Hva kan dere ikke spise pga amminga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og hvorfor ikke? Er det fordi babyen får vondt i magen eller fordi det blir mye gass? Tenker på kål, sjokolade etc????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

i begynnelsen trodde jeg min lille reagerte på veldig mye. Knøt seg i magen, så virkelig ut som om hun hadde mye mageknip/luft i magen..

Jeg slutten å spise sjokolade og drakk ikke mer kulsyre.. Spiste heller ikke kål,løk... Men tror egentlig ikke hun reagerte på sjokoladen. s det spiser jeg og detgår fint..Prøvde meg frem, det er det eneste som går... Men savner å drikke kulsyre produkter... Ja ja, man ammer jo ikke så lenge perioder av livet.. hihi

Skrevet

Det eneste jeg sluttet med var melkeprodukter. Men det spiser jeg igjen nå. Drikker ikke melk, og har heller ikke spist gratenger, hvit saus o.l. som det er masse melk i.

Ellers har jeg vært forsiktig med løk og jordbær, spist i små mengder.

Skrevet

Samme her! Noen ganger MÅ jeg bare ta en slurk hvis det står en brus i kjøleskapet... Men snuppa mi reagerer også på kål. Løk var heller ikke så godt i begynnelsen, men det tror jeg har gått over. Hun er nå snart 4,5 mnd, og jeg merker at jeg kan spise mer nå som jeg ikke kunne før. Sjokolade går helt fint!! (Heldigvis...!) Tror det bare er kål nå som hun ikke er så begeistret for. Og brus da, hvis det blir mye mengder.

Skrevet

Eneste jeg vet at Leah har reagert på er løk..Da fikk hun kjempevondt i magen:( Har ikke turt å prøve løk etter det.

Skrevet

Så de får ordentlig vondt i magen altså... Jenta mi har bare masse gass, som hun sliter litt med om natten...men da er det ikke sikkert det kommer av noe jeg har spist da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...