Gjest Sekretøsa Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Da har altså den store dåpsdagen, alt er under kontroll, men så tenkte jeg på storesøster! Ho slutta med bleie i sommer, og er enda i den "jeg må tisse, og det må skje NÅ" fasen..... Vi bor en halvtime unna kirken.. er det do i kirken`??? Aldri om ho klarer og holde seg hele den veien, OG 1 time i kirken, og 15 minutters kjøring dit vi skal..... TIPS???
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 "store dåpsdagen KOMMET", skulle det jo stå...
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 pleier å være do i kirken eller i redskapshusene utenfor...... ellers får dere kjøre innom bensinstasjon begge veier............ lykke til i morgen. koselig med dåp. En stor stor dag. hva skulle barnet hete?
*Lissi* Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Pleier det ikke være toalett i kirken da? Er det iallfall den her.... Lykke til i morgen!
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Jo, men jeg tenker at det blir litt småpinlig om hun plutselig står der oppe under "jeg døper deg..." JEG MÅ TISSE!!!!!!!!!!!!!!! agh... Tisse før og etter er jo og morsomt... må jo være der en halvtime før, og kirken ligger et stykke fra kirkegården, der også redskapshuset er... Presten er vikar i morgen, og kunne ikke svare på om det var noe do der, for han hadde ikke vært der før... Men ellers, takk )
ano`num *17.03.10* Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Der skal være et oppvarmet et ja!! Selv om det er en meget gammel kirke, skal de ha laget til et. Vi ble anbefalt å komme tidligere. "Det kan skje mye uforutsett med barn" var prestens ord *hihi* Hadde jeg vært deg, ville jeg tatt henne med på do før dere skal gå inn. Slik at det ikke kommer et "jeg må _nå_" i det dere står klar (";) Lykke til, og kos dere!! Vi skal om 2 uker og jeg gleder meg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Takk anonum!!! Da satser jeg på at det er et der ) Lykke til dere og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå