Gå til innhold

sjekke fosterleie..


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør de dette? kjenner de det utenpå magen eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de kjenner utenpå magen! Er ikke godt å komme inn der for å sjekke.. Legen min sjekker dette på hver kontroll.. Og siden snuppa ligger med hodet ned, så sjekker hun nå om hodet er festet, da klemmer ho litt vet skambeinet (fra der de måler symfysen).

 

Var det det du mente?

Skrevet

Legen klemte på magen min i går, og kjennte at hodet ligger helt nedi bekkenet. Så de kjenner det utenpå magen

Skrevet

okei, ja det var det jeg mente :) er det ubehagelig?

 

Skrevet

nei det er ikke vondt i det hele tatt, de kjenner bare på magen akkurat som jm gjør det hver gang du er på kontroll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...