Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg er litt forvirret. har gått med mens smerter ganske lenge nå og hatt det dårlige humøret som jeg pleier å få hehe.. men nå har smertene flyttet seg til lysken om det er noen som skjønner det.. og i går tok jeg en test av QR som viste en svak strek i tilegg til control streken...

humøret mitt har bedret seg noe som ikke skal skje før jeg faktisk har fått mensen.. men den har ikke kommet.. å jeg er så redd det skal vise seg jeg ikke er gravid likevel.. skal ta en ny test på mandag...

men er det noen som har erfaring med dette fra før av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.. Jeg er bare innom fra 1 trimester en aldri så liten tur, og da jeg ble gravid sist så testet jeg først med QR som var negativ og noen timer senere med en clearblue som viste postitiv straks og med en gang. Så da innbiller jeg meg at QR reagerer senere enn CB, noe som er fint for deg!! For STREK ER STREK!!!!! :) :) :) :)

Skrevet

Hvis der var farve paa streken sa er den nok positiv ja, hvis ike saa er det jo fremdeles hap ettersom tanta ikke er kommet enda :)

Lykke til !

Skrevet

ja det var rød lilla farge på streken.. ikke like sterk som control streken, men det kan jeg nok ikke forvente at den skulle bli heller...

Skrevet

ta en titt på blde av min qr test....der er en veldig svak strek,men er 20 uker på veit nå,så det var nok at en var svak....(sammenlig litt=)

Skrevet

oi den er jo som en kopi av min hehe... akuratt samme styrke på streken gitt... får håpe jeg er like heldig som deg da...

Skrevet

Min erfaring er også at QR testene viser svake streker! har vært gravid de gangene! :-)

gratulerer! :-)

Skrevet

(oj,så mangen skrive feil i forje innlegg..hehe)

Men ja,den var veldig svak,testet dagen etter IKM.

brukte QR når jeg testa med førstemann og,og den var like svak.(huska jeg måtte la mangen få se på den,om det virkelig var en strek)

Har prøvd og bli gravid i over ett år,og kun testa med QR,og fått berre kritthvite tester,heilt til den svaaake positiv som visest på bilde.

SÅ ja,min erfraring er og at dei testane er veldig til og stole på,men berre viser svake streker...

Gratulere så masse forresten,du er nok gravid ja=))

Skrevet

jeg har også fått svake tester på qr testene. men er gravid for det :)

en strek er en strek :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...