Gå til innhold

Hvem er alene i dag da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og pjokken er alene hjemme! Sambo er ute med kompisene og feirer bursdag! Har leid meg en skikkelig jentefilm(håper jeg) Music and lyrics, som jeg skal se etter mini har lagt seg! Kjedelig med alenekvelder, men samtidig litt deilig;).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alene jeg også :) småsyk og min kjære jobber sent i dag *sukk*

 

Music and lyrics er bra,, det er den med hugh grant og drew barrymore ikek sant?

Skrevet

Andreas og jeg har vært alene siden onsdag. pappan er i DK på familierunde. Er alene til tirsdag. Skal se skal vi danse ta meg en øl så fort lillemann har sovnet og slækken på sofaen.........

Skrevet

Jepp. Det er den filmen. Håper den er bra!!! Uff så kjedelig å være syk da! Er visst mange som er det for tiden! Nå har minien spist, så da skal det stelles og i seng! Håper han sover fint i kveld! Så jeg får slappet litt av, og sett hele filmen:)

Skrevet

Jeg og unga er alene. Gubben er på julebord med kompisgjengen. Jeg var ute i går, og er sliiiiten i dag, er litt ute av trening.

Skal lage meg noe godt å spise og se en film når unga er lagt.

Kos deg masse med filmen, syns den er kjempefin.

Skrevet

Det var lenge alene hjemme! Du gleder deg vel til tirsdag da! En øl hørtes godt ut! Hmmm har en cider i kjøleskapet, kanskje jeg skal kverke den!!! Men er jo ikke like godt som øl da!!!!

Skrevet

du må ikke være så pysete vettu. lag deg en profil på et eller annet dateforum. Det er noen for alle...............

Skrevet

er også skikkelig ensom i dag.... mannen er i nordsjøen og jeg sitter her etter en skikkelig laaaang dag!!!!!

Skrevet

Uff, hørtes ikke bra ut!!! Tolker det som at du er singel. Isåfall: Drømmeprinsen kommer når du minst venter det;) Og vips så lengter du etter å være litt for deg selv!

Skrevet

Gubben dro akkurat på julebord, så det blir en kjedelig kveld hjemme alene.

Skrevet

Huff og her sitter jeg og klager! Har vært alene i heeeeele 2 timer;)

Skrevet

er alene frem til 19:45..samboer har jobbet siden klokka 8 i dag tidlig stakkars..blir godt å få ham hjem

Skrevet

Yes, er alene jeg også.

Mannen er på jobb i Korea og vetlejento er på overnatting hos farmor, farfar, tante og fetteren sin.

Så i morgen kan jeg SOVE!!

Skrevet

Jeg er alene idag. Gutten på 2,5 har akkurat sovnet og lillebror på 8 uker sover jammen også. Jeg er helt satt ut....det blev så stille pluseligt. Mannen min har fått seg en velfortjent poker kveld med kompisar.

Skrevet

Jepp aelen med gutta i kveld.....Guuuud så deilig,hehe.

Mannen dura ut døra med en six pack i stad.Fotball hos en kompis:o)

Skrevet

jeg er også alene... sambo er på sportspub for å se fotball og så skal han videre til en kompis som har bursdags fest etter det... men skal ikke klage, han er jo aldri ute stakkar....hehe....

men er kjedelig å være hjemme alene for det da....eller hur....???

Skrevet

Er alene nå, men håper det endrer seg om ikke så lenge. Mannen gikk for "å hvile øynene" samtidig som frøkna kl 19. Har hatt en travel uke på jobb og i tillegg har frøkna vært så urolig om nettene i det siste. Så nå sitter jeg her alene og ser på Tor og Britt. Har nettopp lagt sammen klær som har ligget siden torsdag... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...