Gå til innhold

quinny fristyle 3xl og easy walker sky

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva prisen på disse vognene ligger på? med bag og sportsdel. Noen erfaringer med disse? Synes de er veldig stilige. Gubben har fallt for TFK, noen kjenskap til denne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quinny har fått veldig mange klager pga alle problemene med vognene, utrygg, osv så den får du kjøpt ganske billig no for tiden. Mange butikker som har den til salgs fordi de vil bli kvitt den (det sa damen på Barnas Hus til meg i hvertfall).

Vi skulle velge mellom EW Sky og TFK. Bestemte oss for TFK pga av håndbremsa og litt større bag. Kjøpte den på babyjungle.nl og sparte da noen tusen ved å kjøpe der i stedet for butikk. Anbefaller den!!! Den er herlig!!!!!

Skrevet

er det lov og selge vogner som ikkje er trygge da?? da stikker vertfall eg og leverer tilbake min quinny speedi vogn.

synst vertfall det er veldig merkelig om dei selger vogner som ikkje er trygge,quinny er jo ikkje akkurat ett nytt merke på markede,så dei burde jo ha hatt rikelig med tid til og teste vognene,og få dei godkjennt for salg...

eg synst vertfall min vogn er kjempe tøff og utrolig god og trille. betale 4800 for bag og sprotesvogn del=) men freestyle er noe dyrere,trur det var 400-500

Skrevet

Jeg vet desverre ikke mer om Quinny vogna enn det jeg fikk beskjed om fra de på butikken. Hun på Barnas Hus ville ikke selge den til meg en gang fordi hun sa at hun skulle sende dem tilbake. Det er mange på BIM som har skrevet at de liker den men jeg bestemte meg bare å ta ei vogn jeg følte meg mest trygg med.

TFK prisene kan du finne på babyjungle.nl under "catalogue" (på engelsk... vet ikke hva den er under på de andre språkene). Vi kjøpte sportsvogna, baggen, adapterne til maxi cosi bilsete, vognpose, regn- og myggnett til sportsdelen og baggen.... trur det var alt... til ca. kr 5500 (det inkl. kr1000 i toll). Babyjungle har flott service og er veldig kjapp!!!

Easywalker Sky ligner på TFK Twist. Jeg anbefaller deg til å ta flere turer på butikkene og se hva som passer deg best. Alle har forskjellige ønsker i hva de leter etter i ei vogn så det er jo en grunn til at det er så mange typer. Jeg ville ha et håndtak som kunne bli lavt nok slik at mine andre barn kan hjelp å trille hvis de ønsker, pluss at jeg ville ha ei håndbremse fordi vi bor langt opp på en bakke. Det var også viktig for meg å ha stor nok bag så den kan vare ei stund.

Lykke til med valget! :)

Skrevet

Glemt å si at hvis du kjenner noen i sverige så sparer du en god del ved å sende den dit i stedet. Det har flere venner gjort men jeg kjente ingen der og valgte å gjør det lettvint i stedet. Bare et tips :)

Skrevet

takk for tipsene. Gubben har forelsket seg i TFK pga skivebremsen :o) typisk mannfolk, men de må jo ha noe de liker da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...