Mamma til verdens beste barn Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Laget liste på Glassmagasinet i Oslo i dag, og på nett hjemme nå Skal ønske oss Wedgewood Sterling serviset, helt nyyyydelig syntes nå jeg og det supre er at kjærsten var enig, alt han ville ha var gode kaffekopper:) Også har vi bestemt oss for at vi skal kjøpe tynne, "runde" ringer i hvitt gull (han hater å gå med ring stakkar, men de som er runde er bedre:)) kun 3 mm og jeg skal få en princess cut diamantring som jeg skal ha på samme fingeren, åååååå det blir så fint:) Fy fader jeg gleder meg assa, og nå er det bare 7 uker igjen!!!! Nesten så tårene spretter allerde:)
Tante Sofie # Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Hehe, glede lyser ut av innlegget ditt, iallefall:-) Håper inderlig du får akkurat den dagen du ser for deg:-) Klem
Mamma til verdens beste barn Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Ha-ha, gjør det det eller? Så kult:) Jeg bobler virkelig om dagen jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå