Gå til innhold

mann med dameundertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av deres menn som liker det? Nettopp slutt med mannen min og jeg har fortrengt dette i alle de årene vi var sammen. Jeg fikser det bare ikke, synes det er ekkelt.Hvertfall nå.HAn er så femi ellers og jeg forelsket meg i en alt for femi mann desverre og var så glad i han at jeg ikke klarte å gå fra han før etter alt for lang tid. Nå som det ble slutt tok jeg han på fersken i mine klær og i går var han på fest som dame. Herregud jeg synes det er så kjipt. Dette har tydeligvis vært vanskelig for han å leve uten siden han hopper rett på det, samtidig tror jeg det er en flukt fra hverdagen. Jeg har alltid vist om det, har prøvd å akseptere, men tenner ikke på det, så han la det bare vekk.Han sa det ikke var noe problem men det var det tydligvis.Det er først nå jeg synes det er ekkelt, før var det bare noe jeg ikke tente på. Kanskje jg er forbanna på det fordi det har ødelagt så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier først at du forelsket deg i en altfor femi mann....og på slutten at trangen hans til å bruke kvinneklær har ødelagt så mye.

Er ikke det en stor selvmotsigelse?

Kjære deg...velkommen i klubben hvor alle vi er som falt for feil mann og ignorerte at alle varsellampene sto og glødet....

Du har et valg nå. La bitterheten fortære deg, eller reis deg, stå i smerten og gå videre....det blir bedre, jeg lover :) Lev deg igjennom de følelsene som kommer. Men la deg ikke fortæres av bitterhet og selvmedlidenhet!

God klem :)

Skrevet

Takk skal du ha kjære deg. Ja snakk om å overse varsellamper. Jeg føler meg såååå dum altså pokker ta. Skal aldri forelske meg igjen uten å bruke fornuften. Var utrolig bitter noen dager, går greit når jeg ikke ser han. Men når jeg ser han blir jeg bare kvalm. Jeg forelsker meg alltid i femi menn, men jeg tenner best på maskuline. Jeg er nok litt redd dem, men det skal det gjøres noe med. Aldri mer!

Klem HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...