Gjest Skrevet 17. november 2007 #26 Skrevet 17. november 2007 Åååååååååååh puuuuuuuuuuke!!!!!!!!!!!!!!!! :-O Noe så kvalmt! hehe... Har heldigvis ALDRI oplevd det, og helt seriøst..... Jeg hadde aldri tatt den i munnen eller andre plasser hadde den vært dirty :/ *brekker seg* Jeg er preggis og meget kvalm, dette hjalp ikke
Gjest Skrevet 17. november 2007 #27 Skrevet 17. november 2007 Jeezez! Fy faen så kvalmt! Minner meg om Pultost! Gøy med hvite klumper i munnvikene og kjønnshår mellom fortenna... NOT! Da får det heller være med den BJ'en altså.. Godt mannen min bruker en god halvtime i dusjen hver dag!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #30 Skrevet 17. november 2007 Esj! Hvorfror i f ba du ham ikke om å vaske seg? Gris!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #31 Skrevet 17. november 2007 Fordi jeg var 15 år og turte dessverre ikke!! Hehe... hadde ikke vært i dag for å si det sånn, men som sagt.. han fikk høre det da ble slutt!!! Og jeg sugde han to ganger på 3 år.. hehe!! Så tror nok han skjønte at noe ikke stemte helt, men at det var ost hadde han ikke peiling på!!! USJ!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå