Gå til innhold

TIl Hellas med baby på ca 10 mnd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja. min bror var på korfu. men husker ikke hva plassen het. mener det lå syd på øya. ikke gouvia stranda der er rullestein og brådypt.

de var fornøyd med der de var. stille og rolig. fin strand.

ikke reis til peleponnes heller. var der med min gutt. dro alene så det var greit, men alt for langt å gå til strand og byen. bratt også.

dra heller ikke til lesvos. flott alene, men ikke med barn.

vil tro kreta har bra alternativer

Skrevet

Vi var på Kreta, Platanias, da eldste var 8 mnd. Kjempefin tur!

Skrevet

Stranda i Laganas på Zakynthos er super barnevennlig. Ingen biler(kun på kvelden) bred strad og et stykke fra solsengene å ned til vannet. Om bor i området rundt Karras (Apollo) er det ikke så mye trafikk. Går du i 5-10 min er det wild west:)) Vi var her med snuppa når hun var 15 mnd, knall ferie. Vi bodde på Karras, fint plassert med å kalle den leiligheten vi hadde for en to-roms er overdrevet.

Stranda på Skiathos (Megali Amos) er også kjempe fin. Skiathos er en kjempe flott øy, masse fine strender om en tar bussen f.eks. Et sted jeg kan anbefale alle å reise til i alle aldre. Et flott sted på alle måter, om en liker late dager på strande med familien eller har lyst å feste tenna i tapeten å ta det helt ut på byn:)

Ellers er Alcudia, Mallorca et flott sted for barnefamilier selv om det ikke er Hellas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...