To barns mor og 75-modell. Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hei! Tenk om jeg føder på selveste julaften. Får nesten angst av å tenke på at jeg skal være alene, mens famillien feirer hjemme. Så utrolig trist. Noen som har opplevd dette? Noen erfaringer?
Gossip Girl Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Det lurer jeg også på :-) Skal ha planlagt ks 18. desember og må tilbringe minst 5 dager på barsel. Håper jo at jeg kommer meg hjem til juleaften!
LilSilja Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Skal aldri aldri være på sykehuset på julaften...sa jeg. Det ble selvsagt ikke sånn da jeg fikk datteren min. Hun kom 2 uker på overtid og fødselen ble satt i gang den 21 des. 22 des., midt på dagen kom hun til verden. Siden sykehuset ligger nesten 2 timer fra hvor jeg bor hadde jeg ikke noe særlig valg men måtte være der på julaften. Dette gikk kjempegreit egentlig. Hadde samboern min der og det lille nurket så trengte egentlig ikke noe mer. Da vi kom hjem lå julegavene klar under treet og familien ordnet en ekstra julaften for oss tre. De ville jo gjerne se det nye lille vidundret! Så kan bare si lykke til for dere. Den store julegaven er jo uansett babyen så kan de andre pakkes opp når man har mulighet/tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå