Gå til innhold

liker ikke kommentarer på magen altså....

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på selskap i dag, og fikk en kommentar fra ei som nettopp har fått baby om at jeg hadde liten mage... ikke vondt ment, da hun selv hadde forholdsvis liten mage! også ei som spurte hvor langt jeg var på vei... 7 mnd sier jeg... du har ganske liten mage til å være 7 mnd da, men du er veldig fint gravid da! får jeg til svar... greit nok det...

dette var jo ikke noen frekke kommentarer det da, men liker liksom ikke at noen kommenterer det, føler jeg må forsvare magen min på en måte, hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du er vel touchy og hormonell hvis du reagerer så negativt på komplementer altså, for det er jo det det er! :-)

Hadde smilt fra øre til øre og vært lykelig jeg hvis noen hadde kommentert magen min sånn, istedet for å være diger og tung og blæææææh hehe

Skrevet

hehe, ja ikke sant! det var jo ikke noe frekt eller noe, men det er jo magen min liksom. greit å ikke være så stor også! gleder meg litt til magen er min igjen, og ikke alle skal se på den da:) egentlig så syns jeg nemlig den er stor nok også;) men beskytte magen må man jo uansett...

Skrevet

Jeg har også fått høre at jeg har liten mage. Og jeg har to svigerinner som alle sammenligner meg med.. Syns ikke det er noe gøy. Men prøver å ikke bry meg om det. Er jo ikke slemt ment, men jeg føler liksom at den ikke er "bra nok". Men men.. Er rart hvor mye rart man tenker og føler når man er graivd :-)

Skrevet

Skjønner godt om du er litt hårsår på temaet - er helt lik selv:)

Utrolig irriterende til tider, men synes de aller fleste har en mening om mage, størrelse, hva man skal og ikke skal gjøre gjennom svangerskapet og jeg vet ikke hva....Tror vi må prøve å bite det i oss og lukke ørene!

Høres nok litt klisje ut, men vi er jo alle gravide på hver vår måte, så du er nok akkurat passe til å være deg;)

Ha en god helg!

Skrevet

Har det akkurat som deg. Alle skal kommentere magen min, at den er så liten. Kollegaer, butikkdamer osv. Får nesten følelsen av at de tror jeg har bommet på hvor langt jeg er kommet eller at babyen ikke vokser så mye som den skal. De tenker nok ikke over det, men jeg er lei av å forsvare hvorfor den er "liten" (ligger på normalen), at jeg er glad jeg ikke er sånn stor og tung og at det sikkert kommer de siste ukene. tror det kanskje kan ha med at jeg ikke har så mye vann i kroppen. jeg er i uke 32 nå.

Skrevet

Er misunnelig på dere med liten mage:) min har vært stor og tung hele veien og resten har jammen fulgt godt etter:)

Skrevet

hehe.. bare noe vi tenker når vi er gravide.. Jeg også liker ikke når folk kommenterer den, jeg har gått ned i hele kroppen og bare går rundt med en rund stor mage.. alle kommenterer det at jeg har gått ned så fælt ellers og det liker jeg ikke for det jeg ser i speilet er bare en jente med stor mage som ser ut som hun spaserer på stylter.. hehe..

Skrevet

Jeg har 4 uker igjen og får også høre at jeg ikke er så stor,men jeg bryr meg ikke noe om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...