Gå til innhold

julegavetips!! kom igjen her.


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger seriøst hjelp....i år igjen,hehe

hva gir jeg til

 

bror 1,som liksom har alt?

bror2,som også har alt?

bror3,som er blind,og egentlig ikke ser det han får....

mamma,som fortjener alt i verden.hun også er nesten blind

gubben...grumph...han slenger det meste rundt omkring

storebror..han begynner på acvalinje neste år

ja,egentlig trenger jeg hjelp til hele familien,hahahaha =)

 

åååh lille prinsessa er ikke født enda,men mormor skal da lage pakke alikavell.(man vet jo aldri)

 

så er det svigerfamilien da........fysj,jeg aner ikke noe jeg....

 

vet bare at jeg ønsker meg en tur på modentreff i julgave ;o)

 

 

der ser dere,jeg fikk skrevet av meg litt leie ting,og er nok engang tilbake til mas,tjas,å mere mas ;o))))

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svigerfamilier som er kjedelige familier - vel de kan få kjedelige ting. Er det langt til et apotek for deg? for på apoteket har de ting som er kosleig å gi bort selvom det er kjdelig. De har god sennep, god røkelse, god te, gode sukkertøy og allslags. Du kan jo lage en slags "ta i mot nyttårsforkjølelsen med glede" pakke. Jeg gjorde det i fjor og det var artig :-) det ble godt mottatt. halspastiller og nesesprey og mentholatum og alls slags små ting som blir litt i en pakke :-) det kan du gi til brødre og søsken i alle varianter... da får de like pakker som alle trenger også er det koslselig i tilleg - for det betyr jo at du bryr deg om dem. to stearinlys og en boks med honning også, og vips så har de fått en helt strålende gave! God jul, det var årets julegave tips, til både din og hans familie.... trenger ikke se noe for å bruke nesespray vettu ;-)))

 

når det gjelder ungene dine så vet jeg ikke, men jeg bruker julen til å gi mine det de trenger... i år blir det ullklær og skiklær og luer og votter .... vintertøt rett og slett. så får de andre stå for leken :-) dritgreigutten er så heldig at han har bursdag rett før jul så han får ofte koseting på bursdag og nyttige ting til jul. det er jo det å åpne pakken som er stas, og det å se på alle pakkene under treet... :-)

 

 

var det til hjelp?

 

 

:-)

Skrevet

OLJEKARAFFEL...hehe det er kjempekjekt å ha. Slippe alt sølet og den tar seg fint ut på kjøkkenbenken:)

Brannteppe - kjedelig men godt å ha når uhellet skulle skje.

Grillsteikepanne - sunn måte og lage mat på!

Avis/bladkorg i skinn - åååååh det er så mange fine ....

Salatbestikk - mye stilig i retrostil nå:)

Gryter - slike fine som en ikke tar seg råd til selv...

 

 

Hvis de har absolutt absolutt alt kan en jo gi til veldedighetsformål i vedkommendes navn...

Veldig kjedelig men en veldig god tanke:))))

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...