Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Lurer på hva norske damer og menn koser seg med i førjulstida.. Vi har spist risengrynsgrøt til middag, har bakt muffins og skal kose oss med pizza til fotballkampen i kveld. Sambo har også kjøpt en svær stratos som vi skal kose oss med. Hva med dere? Ha en god lørdagskveld!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Pølser i lompe og brød Kaker Seigmenn Twist Chips PepsiMax Kaffe Bursdagsselskap
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Jeg har spist to brødskiver og en vaffel. Skal ha pizza i kveld;) Jeg synes at de gangene det kommer opp slike spørsmål er dager jeg har spist så lite. Dere tror vel snart jeg er en sånn en som spiser moderate mengder mat hver dag...
Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Kylling panini og potetgull- skal ha kyling i kveld etter sienna har lagt seg:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 2 skiver med gulost 1 skive med pastrami druer Gomorgen yoghurt 3 kick med sitron 1 marsipanpølse 2 porsjoner amerikansk gryterett creme brulee sjokoladeis 2 cookies 3 halvlitersglass med appelsinsaft halvannen liter cola Oi, så kanskje litt mye ut.. Men kvelden er ikke omme ennå :-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 6 liter eggedosis 6 poser med bamsemums 12 liter Coca Cola 3 poser lakrisbåter 1 stk mandarin "yakk" kun for antioksidantene.. 19 plater med 5 vafler 2 bokser nugatti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå