juniorsen Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Har en nevø som ønsker seg det, men jeg finner det ikke noen steder. Nå skal det sies at han bor laaaaaaangt ute på bygda, så det kan godt tenkes at det er en smule ut andre steder, hehe!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 samme om det er ut så lenge han liker det vel? sjekk på bodymap i oslo, eller se om de har nettbutikk.
Jenny-penny Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Det er nok litt "ut" men det spiller ingen rolle så lenge han ønsker seg det:o) Gå innom en veskebutikk som selger lommebøker, (wedins) og kjøp en lommebok med kjetting så kan han ta den av å feste i buksa om han vil. Lommebok er jo også kjekt å ha!
prekæs Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Så det til smågutter i Hennes i dag. Bukse med kjetting og lommebok.
juniorsen Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 Ja, selvfølgelig :-) Men bare lurte på om det var derfor jeg ikke fant det eller om jeg rett og slett har lett på feil steder :-)
ano`num *17.03.10* Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Tror ikke det er helt ut hvertfall. KappAhl har til damer såg jeg! Ikke det du leter etter, men motemessig er det hvertfall til stede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå