Gå til innhold

Noen som skal ut i kveld? Jeg skal :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og det er innmari lenge siden sist. Har en 2-åring nå, og det nærmeste jeg kommer fest (siden før vi begynte å lage han) er venninnetreff med litt vin for et halvt år siden. I kveld skal vi på god, gammeldags bygdefest. Skal treffes hos ei venninne først. Verdens beste passer ungene, nemlig mannen min, så jeg trenger ikke tenke et sekund på om de har det bra. OG vi har avtale om at jeg sover så lenge jeg vil i morgen. Forutsetningene for en trivelig kveld er med andre ord i orden :-)

Og jeg gleder meg!! Er det flere som skal på "vift" i kveld, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooh, er visst din tur til å misunne meg i dag. Jeg skal ikke ut i kveld, men sannsynligvis en kveld i løpet av uken.

Kos deg kjempemye! Vel fortjent...

Skrevet

Jeg skal ikke på vift..:) Men ville bare si at du må kose deg, og dette fortjener du! Er så utrooolig godt å komme seg ut iblandt!:)

Ha en topp kveld!!!:)

Skrevet

Jeg og vil:( Har ikke vært skikkelig ute siden jeg fikk gutten min på 11 måneder! Har planlagt mange ganger, men det er alltid noe som kommer i veien! En eller annen som blir syk osv!

Ikke bedre at sambo er ute med kompisene heller:(

Jaja får vel se frem til julebord 10. des!!! :)

Skrevet

Julebord bruker å bli koselig, ja :-)

Hadde en knallkveld i går, fikk sove lenge idag - og nå suller jeg og leiker med ungene. Vi har nettopp bygd en gigatogbane med flotte duplohus rundt. Det er faktisk stille her nå ;-)

Det ER godt å komme seg ut med venner en liten tur en gang i blant!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...