Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 ser det er forskjellige modeller. Syntes denne Rio var så fin. Noen som har noen erfaringer med den?
Sylteflesk Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Vi har Rio, men kjøpte den forrige uke og har ikke begynt å bruke den ennå. Virker veldig god og jeg syntes det var praktisk med de to lange glidelåsene til å kle av og på en liten en som hverken kan gå eller stå noe særlig. Har dessverre ikke særlig erfaring enda da.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 hvor gammel er din, og hvilken str valgte du? Er de store i str?
mams i april Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 ok, så det er en modell som heter Rio også. Trodde de hadde kun tec og tec + jeg. Hvor står det om Rio på hjemmesiden deres da ?
Sylteflesk Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Min er nettopp fylt 1 år. Kjøpte str 80 etter å ha prøvd 86. De var romslige, kunne sikkert fått på henne 74 også, men det skal jo helst passe en stund fremover, og man skal ha plass til et par lag med tøy under. Vi bruker str 80 i vanlig innetøy, men har begynt å bruke en del 86 også.
Sylteflesk Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 http://www.reima.com/nb/products/group3.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå