Brillemamma Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jeg tørr ikke teste enda...redd for å bli skuffet... Burde jo bare tatt en test og fått det overstått,men.. Jeg vil vel leve i håpet så lenge som mulig tenker jeg.. Andre som er over ikm og som ikke har testet enda??...
flypapir Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 At du klarer å vente så lenge!! Imponert jeg... Her testes det i tide og utide....sukk
Aprilgutt09 Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Skulle hatt den på fredag jeg.. Men jeg er ung og ikke helt klar for å få barn så..tester nok i morgen om den ikke kommer til da!
Brillemamma Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 Nei...har ikke testet enda. Tester kanskje i morgen..om ikke tr dukker opp innen da..
Gjest Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 venta tanta den 7 jeg, har enda ikke testa! : / snakk om nerver av stål, men skal teste tirsdag om den ik dukker opp ;o)
Raskatte Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Jeg er 6 dager over ikm nå, fremdeles ingen tegn til mensen..Skjønner ikke noe..Testet på lørdag, men var ikke gravid..Vet ikke om det kan være tidlig eller om mensen kommer jeg.. Har du testet nå?
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 Jeg er 4 dager over ikm.. testet på ikm dagen med CB digital, som var negativ. Men fortsatt ingen tegn til TR.. Tror jeg tar en ny test i morgen tidlig. Flere som skal teste i morgen??
Raskatte Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 Vet ikke...Imorgen er jeg jo 7 dager over ikm da,men tenkte kanskje jeg skulle klare å vente til helgen...Den er sikkert negativ igjen da.... Lykke til lykkeliten:)
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 Takk Lykke til du og når du tester neste gang! Har du mange symptomer da? Jeg har flere, men hadde egentlig det forrige pp og, å da var jeg jo ikke gravid. Så prøver å ikke ha for stor forhåpninger. Men puppene har vokst mye, og de er blitt ømme. Har bare hatt ømme pupper en gang før, når jeg begynte med p-piller. Er trøtt hele tiden, og må legge meg tidlig på kveldene. Er vanligvis den som sitter lengst oppe på kveldene. Men det kan jo være årstiden.. Det stikker endel nederst i magen, er hoven i fingrene, er til tider kvalm, og har hatt stikking i lysken. Det siste har jeg aldri kjent før.. Prøver egentlig å ikke tenke så mye på symptomer, men det er jo ikke så enkelt når man har såå lyst på baby! =)
Raskatte Skrevet 19. november 2007 #12 Skrevet 19. november 2007 Hihi,det høres jo lovende ut for deg da.. Ikke så mange symptomer her, har vært litt kvalm og kjempetrøtt. Ellers litt humørsvingninger..Men vi får se, tipper tr kommer:( Du får teste snart da, og si hvordan det går:) Skal prøve å holde meg til fredag jeg tror jeg..Hehe Lykke,lykke til!
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 19. november 2007 #13 Skrevet 19. november 2007 Lyckliga gatan: Har du testet i dag??
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 20. november 2007 #14 Skrevet 20. november 2007 uff.. er på dag 36 i syklusen min nå. Testet med morgenurin i dag, stavtest fra billigtester. Den var kjempe negativ =( Kjennes ikke ut som tanta er på vei heller..
Raskatte Skrevet 20. november 2007 #15 Skrevet 20. november 2007 Samme med meg nesten..Er på dag 35, så en uke over ikm og ingen mens. Testet på negativt på lørdag, tenkte å teste igjen fredag kanskje? Kanskje vi er gravide begge to;) Thihi.. Det finnes jo tilfeller hvor det ikke slår ut før lenge etterpå, om ikke i det hele tatt,på testene.. Lykke til!
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 20. november 2007 #16 Skrevet 20. november 2007 Ja Raskatte, kanskje vi er gravide begge to Vi får bare håpe!!! Tror jeg tar en ny test på fredag jeg også.. Har sååå lyst til å se en positiv test snart. Hvis ikke tanta kommer, og testene fortsetter å være negative, så må jeg vel vurdere en tur til legen.. håper jeg slipper det da! ¨ Lykke til du også. Vi får holde hverandre oppdatert underveis Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå