Gå til innhold

Hvilken stelleveske har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med den? Leter etter ei bedre veske enn den jeg har, har Babybjørn og synes den er for "stor og klumpete", henger alltid i veien på vogna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den som fulgte med vogna mi (city voyager), og syntes den er alt for liten, ønsker meg en større en.... hehe:)

Skrevet

SkipHop expo! Genial! Kan gjøres stor eller liten etter behov!

Skrevet

Skip Hop dash - er veldig fornøyd med den. Henger veldig fint på vognen, akkurat passe stor, mange greie lommer både inni og utenpå og tåler litt regn....greit i Bergen;o)

Skrevet

jeg har emmaljunga sin, syns den er veldig grei. kjøpte den siden jeg skulle ha emmaljunga vogn.:D

Skrevet

Skip hop duo! Synes den er kjekk, men kunne sikkert hatt expo også. Men den er så slank og fin, får plass til det jeg trenger til daglig, men litt liten til helgatur, liksom...

Skrevet

Grønn Filuu-veske, helt perfekt.

Skrevet

Jeg har en svart og grå EasyWalker. Er kjempefornøyd med den! God plass, "thermo"-rom til flasker på sidene og løst stelleunderlag inni.

Skrevet

Jeg har Simo stelleveske siden vi skulle ha simovogn. Er kjempe fornøyd med den. Den er stor og god og får plass til masse samtidig som den ikke er i veien:)

Skrevet

Har gaia & ko, elsker den....masse praktiske lommer, passe stor og ser ut som en vanlig veske:)

Skrevet

Hadde en emmaljunga som fulgte med vognen. Den irriterte meg sånn, var altfor stor. Den bruker jeg hvis vi skal på lengre turer. For daglig bruk kjøpte jeg en skip-hop pronto. Den er genial, kjempeliten og rommer akkurat det jeg trenger, to par bleier, skifte av klær og engangsservietter i eget etui. Likevel stor skiftematte.

Skrevet

Jeg har årets emmaljunga edge vong og kjøpte stelleveske i samme farge som vogn, det må matche :) og ja jeg er kjempe fornøyd med den

Skrevet

Bebe Confort, siden den hører til vogna (High Trek Bebe Confort). Den er akkurat passe stor, syns jeg, og veldig grei! Med stellematte festet til, naturligvis.

Skrevet

Jeg har en Adidas-veske som jeg bestillte på Ellos. Svart med Gull-logo på. Den er akkurat påasse stor, henger fint på vogna, og jeg kan bruke den som vanlig veske senere. Også ser den jo kul ut da! ;) Kosta bare 299,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...