Mandragora Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Er dere fornøyd med den? Leter etter ei bedre veske enn den jeg har, har Babybjørn og synes den er for "stor og klumpete", henger alltid i veien på vogna.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Har den som fulgte med vogna mi (city voyager), og syntes den er alt for liten, ønsker meg en større en.... hehe:)
Krokka og prinsessa Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 SkipHop expo! Genial! Kan gjøres stor eller liten etter behov!
*Rutletutt* Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Skip Hop dash - er veldig fornøyd med den. Henger veldig fint på vognen, akkurat passe stor, mange greie lommer både inni og utenpå og tåler litt regn....greit i Bergen;o)
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 jeg har emmaljunga sin, syns den er veldig grei. kjøpte den siden jeg skulle ha emmaljunga vogn.
Forskeren Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Skip hop duo! Synes den er kjekk, men kunne sikkert hatt expo også. Men den er så slank og fin, får plass til det jeg trenger til daglig, men litt liten til helgatur, liksom...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Grønn Filuu-veske, helt perfekt.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Jeg har en svart og grå EasyWalker. Er kjempefornøyd med den! God plass, "thermo"-rom til flasker på sidene og løst stelleunderlag inni.
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Jeg har Simo stelleveske siden vi skulle ha simovogn. Er kjempe fornøyd med den. Den er stor og god og får plass til masse samtidig som den ikke er i veien:)
Hva skjer'a?♂ Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 Har gaia & ko, elsker den....masse praktiske lommer, passe stor og ser ut som en vanlig veske:)
Mamma til to tette Skrevet 18. november 2007 #12 Skrevet 18. november 2007 Hadde en emmaljunga som fulgte med vognen. Den irriterte meg sånn, var altfor stor. Den bruker jeg hvis vi skal på lengre turer. For daglig bruk kjøpte jeg en skip-hop pronto. Den er genial, kjempeliten og rommer akkurat det jeg trenger, to par bleier, skifte av klær og engangsservietter i eget etui. Likevel stor skiftematte.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 18. november 2007 #13 Skrevet 18. november 2007 Jeg har årets emmaljunga edge vong og kjøpte stelleveske i samme farge som vogn, det må matche og ja jeg er kjempe fornøyd med den
camillah 2 små Skrevet 18. november 2007 #14 Skrevet 18. november 2007 Bebe Confort, siden den hører til vogna (High Trek Bebe Confort). Den er akkurat passe stor, syns jeg, og veldig grei! Med stellematte festet til, naturligvis.
velsignet med to Skrevet 18. november 2007 #15 Skrevet 18. november 2007 http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=vogntilbehor Jeg har denne. Husker ikke hva den heter derfor link. Kjøpte den på tilbud i sommer, 299. Er absolutt ikke fornøyd med den, synes det er dårlig plass i den og upraktisk å henge på vogna, den dingler bare i beina mine uansett hvordan jeg henger den.
TøffiTrynet☠ Skrevet 18. november 2007 #16 Skrevet 18. november 2007 Jeg har en Adidas-veske som jeg bestillte på Ellos. Svart med Gull-logo på. Den er akkurat påasse stor, henger fint på vogna, og jeg kan bruke den som vanlig veske senere. Også ser den jo kul ut da! Kosta bare 299,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå