Gå til innhold

Hva skjer med låret mitt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt noen plager frem til no egentlig, og har bare 6 dager igjen til termin, men plutselig i dag sviktet låret mitt, høyre lår, rett under rompen...! Hvilte meg litt og reiste meg igjen, da var det bedre, men så sviktet det igjen. No klarer jeg ikke gå omtrent, det svikter hele tiden!!!!

Noen som har det likt?

Hva er det som skjer? har ikke gjort noe spesielt anstrengende heller, bare vasket noen overflater...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn hele tiden..

Hos meg skjer det i begge lårene om hverandre. Tror ikke det er noen spesiell grunn til at det skjer, for jeg opplever det selv om jeg har vært rolig eller litt aktiv..

Akkurat som om øvre del av låret "stivner" på en måte..

Veldg ubehagelig, men tror ikke det er noe farlig :)

Skrevet

Det blir en del press på både nerver og muskulatur på slutten, kan ha noe med redusert blodtilførsel å gjøre kanskje? :) Tror ikke det er farlig, med mindre du detter ned trappa. :)

Skrevet

Kanskje det ja... tror ikke det er farlig, men det gjør sinnsykt vondt, det stikker skikkelig til samtidig som det svikter... No ligger jeg bare her på sofaen og føler jeg ikke kan gå noen steder :-(

Men har ikke trapper da, så det er jo positivt :-)

Skrevet

Er det vondt ca midt inni låret? Kan være press på isjas-nerven. Da holder du deg i ro og håper det går over. :)

Skrevet

Ja, det er sånn ca. midt inni, litt langt oppå låret... Jeg får prøve å bare ta det med ro da, får be typen kjøre bilen til døren etterpå når vi skal en tur til mamsen :-)

Har lyst å være oppegående hvis jeg plutselig må føde, så det må ikke bli verre ihvertfall...

Skrevet

Kan det gå over hvis jeg bare er i ro da egentlig? eller må jeg regne med at det skal presse på denne nerven til etter jeg har født?

Kan jeg gjøre noe annet enn å bare slappe av også, for at det skal gå vekk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...