lille sjura Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Oppdaget akkurat noe som lignet snørr i øret på han lillebror. Noe som vet hva det kan være? Seigt, ikke helt blankt. Han er forkjølet og hoster mye, så kan det være noe som bare hører med dette? Eller er det evt noe betennelse i øret? Har ikke feber.
futte (tm) Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Kanskje begynnende øyebetennelse. Ofte går det over helt av seg selv. Blir det veldig ille får du dråper hos legen. Skyll med sterilt saltvann et par ganger for dag hvis det ikke går over av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå