Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget akkurat noe som lignet snørr i øret på han lillebror. Noe som vet hva det kan være? Seigt, ikke helt blankt. Han er forkjølet og hoster mye, så kan det være noe som bare hører med dette? Eller er det evt noe betennelse i øret? Har ikke feber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være ørebetennelse, og at det har gått hull på trommehinnen slik at pusset "lekker" ut.

Har ikke vært borti det med mine barn, men ifølge min mor skjedde det med meg da jeg var liten. (ingen varige mén!!)

Kanskje du skal ta en tlf til legevakten for å høre hva dere skal gjøre?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...