lille sjura Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Oppdaget akkurat noe som lignet snørr i øret på han lillebror. Noe som vet hva det kan være? Seigt, ikke helt blankt. Han er forkjølet og hoster mye, så kan det være noe som bare hører med dette? Eller er det evt noe betennelse i øret? Har ikke feber.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Det kan være ørebetennelse, og at det har gått hull på trommehinnen slik at pusset "lekker" ut. Har ikke vært borti det med mine barn, men ifølge min mor skjedde det med meg da jeg var liten. (ingen varige mén!!) Kanskje du skal ta en tlf til legevakten for å høre hva dere skal gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå