Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor var det det gikk an å få tak i gratis bleiebøtte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare spurte i nærmeste Reflex butikk. Hadde ikke med noe skjema, men fylte ut ett da jeg var der. veldig greit med alt som er gratis:)

Skrevet

Hva er greia med at den er gratis? Er det noen hake ved det?

Skrevet

Jeg hentet bleiebøtta i går. Kjempe fint!

Så vidt jeg vet så er det ingen hake ved det. Aner ikke hvorfor de deler ut gratis bleiebøtter, men praktisk er det :)

Skrevet

Det står på hjemmesidene deres at de i stedenfor å bruke masse penger på reklame, så bruker de masse penger på å gi bort gratis bleiebøtte, som jo er markedsføring i seg selv. noe som igjen medfører at de som har fått denne, må senere kjøpe refil til disse bøttene. Det, synes ikke jeg gjør noe, for bleiebøtte hadde jeg nok kjøpt likevel, og å spare penger å bøtta og da siden bruke penger på noe som jeg da uansett ville brukt penger på likevel, det er lønnsomt. er min mening!

Skrevet

Er nok som singlemom venter sier delvis reklame. I tillegg er det jo ofte slik at de ulike bleiebøttene har ulike refill pakker. Dermed "kaprer" butikken kunder ved at man må komme tilbake for å kjøpe refill. Går ut fra at de tjener inn mye av det bøttene koster på økt salg av refill...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...