Giftmamma med2jenter Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 snuppa leker med det hver gnag ho er hos mormor og bestefar.. ho er 19 mnd..
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Mine begynte vel rundt 10-12 mnd. Men det er jo fra 6 mnd da, mener jeg. Blomster og sånn.
mayaya Skrevet 17. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2007 Oi, det var forskjeller, ja. Finnes det fra 6 mnd altså?
Gjest Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Snuppa er veldig glad i det (19 mnd),,vært det noen mnd nå
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 rundt året. min er 20 mnd. vi har lekt med duplo i hele dag. pappa har visst kjøpt en stor eske med tog i danmark. får visst det grønne tomas toget til jul og har den brune vogna og tomas fra før. .. pluss togstasjon, ambulanse og en bonde med dyr........ så her drukner vi i duplo. men vi ønsker oss meeeeeeeeeeeeeeeeer. absolutt det beste vi har av leker. sies at de blir smarte av å leke med sånne typer leker. stimulerer et senter i hjernen
imsdal med julesmak Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Lillegutt her begynte med vanlig Duplo da han var ca. 1 år, men da kan det være lurt å ta ut de minste delene da de lett kan sette seg fast i munn og hals. Det finnes to størrelser som er beregnet for mindre barn og som er større enn Duploen, den ene heter Quattro og fungerer som vanlig duplo bare de er mye større. Og så finnes det en baby variant, men den syntes vi ihvertfall ble for kjedelig.
så var vi 4 Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 gutten fikk det i ett årsgave fra oss, men han lekte med det hos besteforeldrene før den tid.
mayaya Skrevet 17. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2007 Takk for hjelpa alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå