melkekua™ Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Jeg har kun gått til lege fram til nå, og er veldig fornøyd (har en superflott kvinnelig lege). Litt usikker på om jeg skal begynne å gå til jm.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Jeg går kun til lege. Jeg har vært hos jordmor to ganger og jeg er absolutt IKKE fornøyd!!! Jeg ble helt satt ut når jeg var der, og bestemte meg for at det gidda ikke jeg å være med på lengere. Er veldig fornøyd med legen min, så ser ikke noe tap i det å ikke dra til jordmor heller så..
Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 jeg går bare til fastlegen min, og er strålende fornøyd med det:o)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 jeg går bare til lege, rett og slett fordi jordmor ikke kan skrive sykemelding.. Syns det er helt greit jeg.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Jeg bruker bare fastlegen min! Gikk annenhver gang til jm og lege første gang. Men denne gang har jeg ikke noe behov med å gå til jm. Legen min (Fått ny lege siden sist) er super dame som bruker god tid på deg og babyen!!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Jeg går til legen min nå.Begynte hos en jordmor som ikke ville snakke om noe og var bare helt bortreist.. Så jeg gikk over til fastlege.
Mamma Vimse Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Går selv mot slutten (uke 36) og gidder ikke mere jm-timer! Skal bare bruke sykehus+ lege framover! Jm har bare vært negativ og kommet med bekymringer og krisemaksimering av ALT! Når man er førstegangs er man jo flink til å bekymre seg nok fra før av. Har selv hatt en del medisinske problemer underveis (bare meg og ikke babyen), som hun ærlig sa at hun ikke hadde peiling på. Likevel har hun bare kommet med neg. tilbakemeldinger og "refs" fordi jeg har hatt lav terskel for å kontakte sykehus (vært innlagt to ganger, og har fått beskjed der om å ringe de direkte uansett). Dette har jm tatt veldig personlig og ja... bare tull å gå til noen som ikke backer opp, men som bare "river" deg ned... Nei, gå dit du føler du får best hjelp og utnytt det for det det er verdt- er viktig å føle seg trygg på at man får en god oppfølging. Min erfaring er uansett at sykehus og lege har best kunnskap uansett! Dette ble langt, men godt å få "ristet" det av seg:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Jeg har bare gått til lege. Kunne gjerne tenkt meg å gå annenhver gang (er førstegangs), men når legen min setter opp ny time, får jeg meg ikke til å si at jeg også vil til jm. På den andre siden er jeg helt fornøyd med legen, er bare usikker på om jeg går glipp av noe ved å ikke gå til jm???
ninikk70-fikk jente 6 des Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Bruker fastlegen pluss ul på sykehuset hver 14 dag nå.Er i 35 u nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå