beentheredonethattwice Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 opptil flere ganger om dagen. Og dette blir jeg så sliten og deppa av. Fødte for 3 uker siden og det siste jeg orker nå er krangling. Men vi er så uenige om absolutt alt. Så jeg er nødt for å si noe når han kommer med urimelige forslag/kommentarer/oppdragelse e.l. Lurer virkelig på om vi trenger et samlivskurs. For dette blir bare verre for hver dag som går. Orker snart ikke å ha han i hus. Jeg betaler ALT av regninger. Han lever regelrett på meg (og dette er av lånet som jeg fikk + permisjonspengene). Jeg er drittlei dette nå! Nå MÅ han få seg skikkelig jobb og inntekt. Har noen prøvd samlivskurs? Har dette virket? Og hvor gjøres dette? Akershus/Oslo område.
inakvad Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Ikke prøvd samlivskurs, men fikk god hjelp på familiekontor. Sjekk bydelen/kommunen du bor. Der går dere til samtaler(som oftest som par-det ville de i alle fall at vi skulle gjøre og det var vanlig praksis der). Dette er et gratidtilbud og det høres ut som det absolutt er verdt et forsøk for dere. Send meg en PM hvis du lurer på noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå