Gå til innhold

Har dere soverom i samme etasje som barnet/barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en bolig på 2 etasjer, har 2 soverom i første etasje hvor vi også har stue, kjøkken og bad. Vi bruker disse soverommene nå, et til oss og et til dattera vår på nesten 2 år..

I andre etasje har vi et soverom til, loftstue og et lite bad.. vi venter altså andremann i mars, og jeg liker ikke helt tanken på at barna må ha rom i hver sin etasje når den minste skal inn på eget rom (som jo er lenge til enda heldigvis..)..

Alt en skal tenke på:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To av våre barn deler rom fordi vi ikke er helt komfortabel med å la største sove alene i kjelleren enda. Hun er 8 år.

Skrevet

kan jo hende de vil dele rom?

vi har han på samme etg, palasset mitt er jo på etg, hele sulamitten :):)

jippi!

ingen trapper!

Skrevet

Det som er litt dumt hos oss er at barnesoverommet nede er ganske lite, for lite til å ha 2 barn i.. det i andre etasje er litt større.

Skrevet

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!

JA! Siden leiligheten vår er på... la oss se.... FEMTI kvadrat har vi nok det ja:)

Skrevet

Bodde i leilighet på en etasje vi også frem til 1.august i år.. kjøpt vårt eget for første gang:) Jenta vår delte rom med oss frem til hun var 18 mnd pga plassmangel..

Skrevet

hva med å flytte storesøster opp og lillesøster nede så kan du skaffe deg babysitter og da hører du jo henne :)

Skrevet

Vi kjøpte det huset vi har på på grunn av at alle tre soverommene er i samme etg. Og veldig grei planløsning ellers. Jeg hadde nok ikke vært komfortabel med å ha ungene i en annen etg.

Skrevet

Nei, snuppa sover i 2 etg og vi i 1 etg.

Skrevet

Er veldig greit her vi bor, bortsett fra at det kunne vært 3 soverom i samme etasje.. men ikke så lett å få alt perfekt alltid:) Men når den minste er 1 år, er jo storesøster godt over 3 år og kan sikkert ha rommet oppe..? ellers får vi ha begge på samme rom, så får det heller være litt trangt.. bare det er plass til 2 senger der da..hehe

Men vi får se, er jo godt over et år frem i tid dette uansett:)

Skrevet

jeg hadde lagt eldste snuppa i 2 etg med babysitter.

Et vennepar av oss har hatt snuppa si i 2 etg mens de har sovet i 1 etg, helt fra snuppa sov natta gjennom uten mat. De bruker babysitter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...