Mirakeljenta08 Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 lillegutten min på 16mnd har hatt omgangsyken i går. begynte smått på torsdag. har vært slapp men er full fart i dag. men han vil ikke spise eller drikke. har hatt 2 våte bleier bare i dag og vil bare ha skorpe virker som han klær får han sitter bare sutter på de alt annet er bekt har prøvd det meste, henger de i enda eller hva er det? hva ville dere ha gjort. han er blid og fornøyd. er vanskelig med maten ellers men plager å spise til hvert måltid. er du jeg bør gå til legen med håper på mange svar
så var vi 4 Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 min bruker vanligvis 2 uker før han spiser normalt igjen etter sykdom. Gi han litt tid, og kjøp biola eller noe som frister dersom han vil ha det.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Hei, fikk ett kjempetips fra Helsestasjonen og homeopat da min hadde omgangssyke i våres. Gi Thomas potetgull, da blir han tørst og drikker! Funket som bare det hos oss, homeopaten min har faktisk reddet livet til en hund på denne måten! God gammeldags Maarud med salt funket best hos oss, de er så tynne og løser seg lett opp, lette å tygge for de små! Og 50/50 blanding av farris og eplejuice, det hjelper mot kvalmen og man får litt salter av farrisen. God bedring da, ikke gøy når de er syke de små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå