piano♫ Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 ...som heller ikke blir så dyr. Sjekk denne linken: http://www.fava.no/site/singsang_r/singsang/mine_foerste_sangkort Pakk inn et kort for hver dag, syng sangen mange ganger sammen med poden og kos dere! Vi skal gjøre det med rim og regler i år. Både 2- og 4-åringen kommer til å kose seg. Noen dager (særlig i helgene) kommer det i tillegg til å være bilde av en aktivitet - noe vi skal gjøre sammen. Bake, lage julepynt, pakke inn pakker, dra på julebesøk etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå