blond Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hvem "fortjener" det og hvem tror dere vinner? Har en blond kveld, derav dette hjernedøde spørsmålet...
ScaryMama Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Top model ser jeg ikke på, men jeg heier på Åste, Kim Rune og Glenn i idol... Har kanskje litt tro på at Åste vinner, tror folket har lært etter Maria/e Haukås Stroreng (eller hva hun het) bommerten;) Åste er jo helt proff, alle de andre blir skikkelig amatørmessig i forhold,
Go`mamma`n... Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Håper Camilla vinner Top Model. Håper Åste vinner Idol
celodi Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 heier litt på Camilla i Top Model jeg også.. Idol så liker jeg Bjørn Johan,Kim Rune.. Åste er så bra at hun får nok platekontrakt likevel=)
piano♫ Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Ser bare Idol, jeg. Heier på Åste, hun er best.
BettyBoob Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Heier på Camilla i Top Model tipper åste eller kim rune i idol
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Top Model: Vinner: Polina Den jeg håper vinner: Camilla Idol: Vinner og den jeg håper vinner: Bjørn (et eller annet)
mammat2goll Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Håper åste eller Bjørn johan vinner idol og at Camilla vinner top model
uuups:) Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Tror polina vinner Top model. (har trodd det fra dag en!) Men håper egentlig Ivana vinner! Synes hun har et utrolig vakkert ansikt! Idol er jeg litt mer usikker! Håper Åste vinner, MEN siden det er så mange "fjortiser" som stemmer, tror jeg ikke hun gjør det! Bjørn Johan eller Linda kanskje??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 festlig at noen snakker om maria enda siden hun røk ut av idol for noen år siden. si meg, hva har maria som var så proff gjort siden bortsett fra musikals da? hun har iallefall ikke laget egen plate. jeg tror det var en grunn til at hun røk ut bortsett fra a bad hair day. haha. er litt bekymret for at åste går av samme grunn selvom hun er helt rå. jeg hejjer på bjørn johan og åste.
Jenny-penny Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 Top modell- Camilla Idol- Bjørn Johan. Synes faktisk at Åste og Glenn ikke fortjener å vinne like mye som de unge. De er allerde artister, voksne og har nå fått pr til å drive videre. Min mening:o)
petite fleur Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 Top model tror jeg polina, men håper camilla ;-) Idol håper jeg åste. P.S. Maria Haukaas Storeng har faktisk gitt ut plate - men tror ikke den var så bra bare;)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #13 Skrevet 17. november 2007 Camilla vinner Top Model og Bjørn Johan vinner Idol ;-)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #14 Skrevet 17. november 2007 Camilla vinner TM og Åste vinner idol (om det er noen rettferdighet i verden...)
AnTiLoPeSvIn Skrevet 17. november 2007 #15 Skrevet 17. november 2007 idol ser jeg ikke på men på top model VET jeg at camilla vinner. ikke noe jeg håper på. det er fakta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå