Gjest Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jeg skal være fadder for både babyen til bestevenninna mi og babyen til bestekompisen min, i går var jeg forlover for bestekompisen min sin kjæreste(nå kone) og i dag skal jeg i bryllupsselskap hos dem:) Føler meg utrolig beæret som får delta i livene deres og deres barns liv Apropo barn, Lucas er hos mormoren sin og hun sendte meg nettop bilde av lucas som satt å spiste babymat i høystol, hehe hans første gang i høystol og det ser da ut til at det gikk bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå