Gå til innhold

Jeg er så glad:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være fadder for både babyen til bestevenninna mi og babyen til bestekompisen min, i går var jeg forlover for bestekompisen min sin kjæreste(nå kone) og i dag skal jeg i bryllupsselskap hos dem:)

Føler meg utrolig beæret som får delta i livene deres og deres barns liv :)

Apropo barn, Lucas er hos mormoren sin og hun sendte meg nettop bilde av lucas som satt å spiste babymat i høystol, hehe hans første gang i høystol og det ser da ut til at det gikk bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...