Gjest Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Leser på flasken at det bare skal brukes i samråd med lege. Har de av dere som har gitt dette til babyen mot hard mage vært hos legen først eller? Det er jo ikke et reseptbelagt legemiddel... Litt tungvint å dra helt til legen for at han skal si ok!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Det er en grunn til at det står på flasken... De små magene reagerer ikke på samme måte som våre herdede mager, så ta turen til legen du! (Kan jo ev. ringe først...).
Sol + spire Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Heisann. Jeg kjøpte duphalac siden jenta mi ikke hadde hatt avføring på mange dager. Men det holder at du ringer til legen og legger frem problemet. Det gjorde i hvert fall jeg. Det er jo som du sier at det ikke er reseptbelagt. Men det kan være greit å ha ringt dit. Få litt info osv. Noen ganger kan det ta veldig lang tid med avøringen til disse små.Kan være lurt å prøve alt før en prøver duphalac. Bruk sviskesaft eller maltekstrakt. Det er jo harmløst. Jeg rakk aldri å bruke duphalacen på henne. :-) Rakk bare å kjøpe den..:-) Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå