Gjest Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jeg skal avgårde og handle julekalender til velsemor etterpå. Pakkekalender. Hva putte inni? Hun er ca 15 mnd når hun skal begynne å åpne herligheten...
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Duplo. Biltema er mye billigere.
ScaryMama Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Var nylig på extra leker og der hadde masse småting. Nikolai fikk en liten dukke til 30 kr blant annet.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Oooo, den ved BS? Elsker de butikkene, de har så godt utvalg. Kanskje jeg må dit i dag da:) Til deg som foreslo Duplo, veldig gode ide, men hun samler på MegaBlocks (storebroen til Duplo igjen) så jeg tar det. Smart!
ScaryMama Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Jepp! Jeg måtte returnere en del gaver Nikolai fikk til bursdagen sin fordi han hadde fra før av, og da fikk jeg kjøpt mye der for pengene! Har du vært på toys r us på sanvika enda? Anbefales!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Har vært der. Måtte dra Embla hylende ut igjen:( Så neste gang drar jeg nok uten henne;) Hehe... Når begynner vi juleshoppingen? Og N har enda ikke fått bursdagsgave av oss. Noe han trenger? Noe han "ønsker" seg?
ScaryMama Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Nå har han virkelig alt! Fikk så mange gaver til bursdagen sin enda vi sa han ikke trengte noe, så nå er både huset vårt og huset til mamma og pappa fylt med leker og bøker! Og garderoben er stappfull som vanlig. Jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe noe til han på leeeenge, han får omtrent ikke brukt klærne en gang før de blir for små! Juleshopping må vi jo selvfølgelig ha for det;) Vi kan kanskje ta noe av det etter treffet neste fredag?
Gjest Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Ja, det kan vi gjøre:) Men vi må handle litt utenfor Drammen også. Dritlei hele møkkabyen:p Hehe... Kanskje parkere ungene hos gutta et eller annet sted og farte til feks Bogstadveien en tur?! *siiikle* Menne, menne.... Hva skal jeg finne på til ham da. Barn som har alt er liksom en ny problemstilling! Badebukse til neste år!? Hihi...
ScaryMama Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 He he, nei det har han faktisk ikke;) Uff nei, han trenger virkelig ingenting. Jo, litt anger management timer!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Ja, da er jo jeg rette vedkommende:p Haha...
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 kjøp duplo og del den i flere pakker..... fargestifter (faber castel er best)
piano♫ Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 Gode tips over her. Eller sjekk denne linken: http://www.fava.no/site/singsang_r/singsang/mine_foerste_sangkort Pakk inn et kort for hver dag, syng sangen mange ganger sammen med poden og kos dere! Vi skal gjøre det med rim og regler i år. Både 2- og 4-åringen kommer til å kose seg. Noen dager (særlig i helgene) kommer det i tillegg til å være bilde av en aktivitet - noe vi skal gjøre sammen. Bake, lage julepynt, pakke inn pakker, dra på julebesøk etc... Dette blir heller ikke så dyrt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå