Storebror & Lillesøster Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Tiden flyr,nå har jeg nesten gjort meg ferdig med julegavene,og det er deilig,da kan jeg og lillemann nyte den siste gode mnd hjemme før permisjonen er over (rett over nyttår)i nytt hus,vi flytter inn om ett par uker og jeg gleder meg såååååååå,har bodd i en trang leilighet i 2 1/2 år nå,så det blir deilig å få litt bedre plass. Da skal vi pynte til jul og bake,ut og kose oss og spise på kafe,og få julestemning,trille turer ute,og ake i snøen...hvis det kommer før jul. Ut i skogen og hogge juletre,lage adventskalendre til min kjære. ååååååååå nå skal jeg virkelig nyte den siste tida av permisjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå