Gå til innhold

hva syns du om at barn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

får godterier ver dag og brus til alle måltider?

er ikke det forferdelig usunt da?

til frokost spiser de sjokokuler, nugatti på skivene til alle måltider...

syns synd i ungene egentlig, men moren sier at de maser sånn at hun er nødt til å gi dem det hele tiden...

men det er vel bare å la vær å kjøpe godterier og brus?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et eller annet sted har jo barna blitt presentert for dette?!

Vil vel tippe hjemme er et nærliggende sted å tippe!

 

Jeg synes det er helt greit at ungene kan få litt søtt, litt snacks og slikt, men her er det forbeholdt helgen. (og ja, jeg sier hegen, ikke lørdagen fordi vi har gjerne kosemiddagen på fredagene, og vi har gjerne feks litt popcorn på søndagene. Lørdager er til lørdagsgodt, vesle får egen pose med smågodt. 5 ting i posen.)

 

Skrevet

Like lite som jeg syns om mødre som ikke kan skrive!

Skrevet

Mine unger får øl som drikke... ganske sunt faktisk og inneholder ikke sukker:-)

Skrevet

Sikkert ikke noe mer skadelig enn å utsettes for morens mentalt svekkede omgangskrets.

Skrevet

Ja hun bare MÅÅÅÅÅ gi dem det.

Tenk når dem blir eldre, og har bestemt seg for å røyke, drikke blabla.

Dem MÅ jo bare få lov til det også, fælt å si nei ;)

Skrevet

Hvorfor skulle de ikke få lov til å røyke og drikke? Skal ikke barna dine få ha det morro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...