Gjest Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 ååh.. som jeg gleder meg alt er i orden, så nå går jeg bare å venter flere som skal ha vinterbryllup ?
Mamman til M&E Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Vi gifter oss 28. desember:-) Du da? Bestemte oss for ca 2 uker siden og nå er invitasjoner sendt, festlokale bestilt, vielselokale bestilt, mat ordnet og i dag kjøpte jeg brudekjolen og bestilte blomsterbuketten så her går det kjapt :-) Skulle egentlig gifte oss 28. juni men ulike grunner gjorde at vi bestemte oss for å fremskynde det. Plukke ut bryllupskake blir det neste og jeg vet sånn ca hvordan jeg skal ha den :-) Gleder meg masse jeg også :-)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Wow, så raskt, det var kjappere enn oss:) Så gøy!! Vi gifter oss 12 januar og begynte planlegging for 2 mnd siden. Ikkesant det er gøy å slippe å vente i en evighet på alt man planlegger? Ting går litt mer slag-slag:) Blir dere mange? Og HI, så gøy med flere vinterbruder!! Når blir deres dag? Tiden går så fort nå altså, kan nesten ikke vente jeg:) 7 uker til vår dag i dag!!
Mamman til M&E Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Kjempekjekt er det, og slett ikke noe problem mht tid. Som du sier, nå slipper vi å vente så lenge :-) Jeg hadde i utg.pkt ikke tenkt å være hvit brud men kjolen jeg kjøpte ble det likevel, og nå gleder jeg men bare ennå mer kjenner jeg. Min fremtidige ektemann vet ikke at jeg ombestemte meg og tror jeg skal ha en annen kjole så det blir gøy å se ansiktet han da :-) Kan nesten ikke vente jeg nå! Vi blir godt over 50 gjester, dere da?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Oi så mange:) Vi blir 27, bare familie + forlovere med følge. Det blir lite og stemningsfullt med vielse og selskap på Frognerseteren, med fyr i peisen, levende lys og alle vi er glade i (bortsett fra barnet da, han får bare være med på vielse/ mottagelse/ fotografering). Så gøy med hvit brud:) Jeg blir også det, har bestillt en nyyyyydelig kjole i chiffon og sateng som har plass til min gravide mage, med empireliv! Jeg kommer til å gråte hele tiden jeg:)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Vi skal gifte oss 31.12.07 på nyttårsaften skal gifte oss i Nidarosdomen ( bor i tr.heim) tror det blir en magisk dag vi gleder oss ihvertfall kjempemasse dere får ha masse lykke til og kos dere masse på dagen deres
Mamman til M&E Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Jeg har en stor famile og det drar opp mtp antall gjester :-) Vi skal ha både barn og voksne (barna blir hentet av barnevakter ut på kvelden da) og så skal vi ha de nærmeste vennene våre. Å gifte seg nyttårsaften blir nok fantastisk bra :-) Vi tenkte litt på det samme men siden vi bestemte oss så kort tid på forhånd så fant vi ut at det kanskje ble vanskelig for mange. Vi skal imidlertid gifte oss på pappa sin bursdag og har døde for 8 år siden, på den måten blir det en helt spesiell dato for meg også. Blir nok noen tårer tenker jeg :-) Masse lykke til, til dere begge :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå