Gå til innhold

Noen som er ca 20-24 uker her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg 21+5 i dag, kjekt å se hvem som har termin omtrent på samme tid +/- et par uker..:)

Har termin 26. mars, dette er mitt andre barn, men det ser dere vel av brukernavnet mitt:) Fikk Kristina 3 uker før termin i desember 2005, så blir spennende å se om jeg får før termin denne gangen også eller går lenger.. men er jo lenge til mars enda da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 20+2.

Har termin 5.April,og mitt første barn.

Skal foresten føde på st.olavs i trondheim

Skrevet

jeg er 24+0 i dag. Termin 10.mars. de har jo en egen termin klubb, dere er mange med termin i mars..

Skrevet

Ja, er veldig mange med termin i mars i termin klubben..blir nesten litt uoversiktlig, liker meg bedre her inne jeg:)

Skrevet

Jeg har termin 5 mars. :) Vi venter vår første, føder på ullevål.

Skrevet

Jeg har termin samme dag som deg HI. 26 mars. Blir st.olavs her. Å en sprellsk liten gutt:)

Skrevet

hei alle sammen:) vi er i uke 23 her og terminen vår er 17 mars:) Blir vår førstefødte så vi gleder oss veldig til jenta vår kommer:)

Skrevet

22+5 termin 19 mars ...st.olavs er fødeplassen..

Skrevet

Er akkurat 21 uker i dag, termin 31/3. Litt kluss med dagene + - men den kommer når den kommer. Nr 4 her da. Går fort tida nå ja..

Skrevet

Tenk, om ca 4 mnd så sitter nok endel av oss med babyen i armene..:) 4 mnd er da ikke så lenge det, virker bare sånn når en er gravid:)

Skrevet

Jeg er 21 uker i morgen, har termin 2. april. Mitt først barn, vet ikke kjønn.

Skrevet

Jeg er 22+6 og hat termin 20 mars som du kan se.. hehe... å venter ei lita jente :o)

Skrevet

Jeg er i uke 24 og har tremin 15 mars. Føde på Sykehuset i Østfold- Fredrikstad.

Skrevet

Hei er 21+1 i dag og har termin 2 april, har vi forskjellige måter å regne på? iflg terminkalkulatoren på denne siden er vi 21+1. Men her er vi iallegall:)

Skrevet

21+0, roter visst litt her jeg, he he :)

Skrevet

Mulig du regner med den "internasjonale" modellen - at et svangerskap er 280 dager/40 uker. I Norge regner man 282 dager/40 uker+ 2 dager, altså to dager mer, regnet ut etter den dagen de fleste føder på, sånn gjennomsnittlig.

Så hvis vi har samme termin (2.april) og du regner deg som 21+1, mens jeg regner meg som 20+6, betyr vel at du regner etter den internasjonale modellen. Men i Norge er det den norske modellen som brukes hos alle leger og jordmødre.

Skrevet

Jeg er 23+4 idag.Termin den 12 mars og skal "klekke" på elverum sykehus

Skrevet

Venter nr 2 nå, har termin 3.april.08 og er 20+5 i dag :)

Førstemann er litt over 1,5 år.

Han ble født 10 dager før ul-termin ( 1 dag før menstermin), så blir spennende å se denne gangen. Nå er mens-termin og ul-termin nesten den samme så sjansen er vel større for at han kommer når han skal :)

Skrevet

Har termin 28 mars! Min andre og vi venter enda ei jente=)

Skrevet

Hei!

Har termin samme som deg jeg:D den 26.mars men vet ikke hva vi får skal føde i Ahus.Har 2 jenter fra før så hadde vært koselig med en gutt:D

Skrevet

Har termin 24.mars, første barnet og vet ikke kjønn.

:)

Skrevet

Har termin 28 mars venter gutt nr 2, første mann kom 10 dager før termin i 02

Skrevet

Jeg har termin 20. mars.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...